Häller en lakrits shot i den skrålande bartendern
Ajabaja Lobelia, inget OT. Då smyger du bara med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häller en lakrits shot i den skrålande bartendern
Nu har älgen tänkt
Lilltess föreslår att hon ska rösta på cirkus. Lobelia misstänker redan cirkus och kommer alltså troligen att misstänka Cirkus ännu mer.
Alltså är cirkus god och Lobelia ond. Eller så är Cirkus ond och Lobelia god. Eller så är de båda onda. Eller goda.
Äh, jag skiter i det här och går till baren istället. Skål!
Alltså nu börjar Mirtai segla upp på min misstänkt lista, det var inte så att jag och cirkus var såta vänner och överens igår, men inte höll vi på att slita av halsen, varför är det så viktigt att vi var dödsfiender igår och att vi ska vara bästisar idag @Mirtai ? Om nu lilltess verkligen ville så splitt mellan oss så kan ju lyan fortsätta och jobba på samma tema?
du tog inte med mig, men kan väl knappast ha försvunnit för digMen va sjutton @Mirtai där har vi verkligen någon som försvinner för mig... Har jag missat någon mer?
Nu har älgen tänkt
Lilltess föreslår att hon ska rösta på cirkus. Lobelia misstänker redan cirkus och kommer alltså troligen att misstänka Cirkus ännu mer.
Alltså är cirkus god och Lobelia ond. Eller så är Cirkus ond och Lobelia god. Eller så är de båda onda. Eller goda.
Äh, jag skiter i det här och går till baren istället. Skål!
Dig har jag ju röstat ut en gång! Fast ärligt talat så är du en av få som just nu lutar åt neutral, även om det är svagt...du tog inte med mig, men kan väl knappast ha försvunnit för dig
du glömde feta rösten....Äh någon måste börja. Som många andra så finner jag @bollen__ s replkiskifte igår i samband med att lilltess dabbade sig skumt. Det verkade så kamratligt som om det var ett tema som inte var nytt, mängden smileys känns också i överkant med tanke på situationen, en kort replik som ska ha uppfattats som skämtsam. Så rolig var den inte om man inte har mer sammanhang.
Lobelia röstar på bollen_
Kan inte någon förklara för mig varför Lobelia skulle bli misstänkt för att hon misstänkte Cirkus?
Hela vägen... det var väl teorilikt i början.Det var ett sätt att försöka vara rolig inte mer än så
tur du förtydligade där, visste varken ut eller inFeta rösten alltså