Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvete - min ena hund rymde! En jävla terrierhanne med kottar i öronen.
Jag måste ut på glashala vägen och leta. Jag velar och är osäker och måste panikrösta nu

Jag velar som fan för jag har två (minst)kandidater. Den ena eller den andra.

cirkus röstar på bollen_ enligt tidigare teorier. Hennes röstmotivering igår var underlig, varför inte använda det som var obvious och som alla såg. Och varför dessa skämtmileys. Hennes redan färdiga teori som hon säger - den var färdig eftersom lilltess vill bli utröstad.

Inlägget vi talar om är

Menar du att du skriver detta och är allvarlig?

Jag snurrar bara in mig i förklaringar nu, jag är inte van att bli ifrågasatt och försöka förklara mig. Jag vill inte bli utröstad såklart för jag anser att jag behövs, men jag kan ju inte göra mer nu. Jag vet inte hur jag ska förklara att jag menade att jag inte var skämtsam? Jag kanske tolkar ordet skämtsam på fel sätt och så. Som sagt, jag misstänkte lilltess, och svarade lilltess så för att jag menade att om hon skulle göra det hon skrev skulle jag ha mera att rösta på. Jag tycker inte att det är konstigt - vi misstänker alla olika saker och nu misstänker du mig, det jag undrar är varför du misstänker mig så hårt pga detta? Är det för att du är ond och vill ha ut mig för att du vet att jag är god och kanske fått för dig att det är bra att bli av med mig?

Jag snurrar bara in mig i förklaringar nu, jag är inte van att bli ifrågasatt och försöka förklara mig. Jag vill inte bli utröstad såklart för jag anser att jag behövs, men jag kan ju inte göra mer nu. Jag vet inte hur jag ska förklara att jag menade att jag inte var skämtsam? Jag kanske tolkar ordet skämtsam på fel sätt och så. Som sagt, jag misstänkte lilltess, och svarade lilltess så för att jag menade att om hon skulle göra det hon skrev skulle jag ha mera att rösta på. Jag tycker inte att det är konstigt - vi misstänker alla olika saker och nu misstänker du mig, det jag undrar är varför du misstänker mig så hårt pga detta? Är det för att du är ond och vill ha ut mig för att du vet att jag är god och kanske fått för dig att det är bra att bli av med mig?

Men varför dessa smileys som normalt indikerar ett skämt, om inte säger något ens med glimten i ögat? Jag vet inte om du är ond, men inlägget är skumt i mina ögon och din förklaring utelämnar just det jag frågar om.

quarter4ever röstar på Artline
Tycker att hon smugit med, och bla försökt sprida misstankar lite här och där, jag är inte alls säker på att hon är ond, men det känns ändå som att vågen tippar över åt det hållet just nu. det är något jag inte får rätt här med henne, och kanske är det försvaret för bollen__ ? som så många andra håller misstänkt.

glömmerallt röstar på lobelia för jag tror ulvarna kan ha käkat shaggy pga de trodde hon vara siare och siat lobelia iövrigt instämmer jag istrot om övriga teorier mot henne.

Och eftersom andra jag har långt ner på listan över misstänkta också röstar där så hamnar även min röst där i brist på bättre.

Röstlista
21.23 Lobelia röstar på bollen__
21.37 Snurrfian röstar på bollen__
21.40 Artline röstar på Lobelia
21.41 Dentaku röstar på cirkus
21.42 Mirtai röstar på Lobelia
21.48 Cirkus röstar på bollen__

21. 54 quarter4ever röstar på Artline

Röstlista
21.54 quarter4ever röstar på Artline
21.55 glömmerallt röstar på lobelia

Röstlista

21.55 glömmerallt röstar på Lobelia

Nu får jag lite damp. Cirkus och Lobelia är på Bollen pga Bollens kommentar om Lilltess igår och jag förstår hur det inlägget med smileysarna kan tolkas på flera vis och jag har ingen aning om vad Bollen menade med det och nu kom det in ytterligare en röst på henne från Snurrfian. Så antingen är Bollen ond och antingen vet Lobelia eller Cirkus det, eller så är hon god och Lobelia och Cirkus onda eller en god och en ond eller båda goda.
Sedan har jag redan skrivit tidigare om att det känns lite skumt att dom kommer så bra överens idag om man ska jämföra med igår men så gäller det en helt annan sak idag och då är det inte konstigt att dom kan komma överens om det eftersom dom har samma tanke om Bollen.
Sen har jag ingen aning om vad Lilltess ville ha ut av sitt uttalande igår. Sätta ljuset på Cirkus eller Lobelia?
Jag velade mellan dessa två igår med och det är inte lättare idag men det kändes som att hon ville rikta bort ljuset från Lobelia genom att rösta på Cirkus. Eller alibirösta på Cirkus? Jag vet inte men rösten får falla på Cirkus idag då det hela känns skumt med Lilltess och att det har vänt med Dentaku och nu har ögonen på Bollen tillsammans med Lobelia.

Matmissbrukaren röstar på Cirkus

Som jag skrivit tidigare håller jag att Dentaku som god. Jag håller också med henne lite i hennes teori kring cirkus. Cirkus röstar ju på mig precis som Lobelia men Lobelia har ifrågasatt mig mer och därför känns det som att hon vill få andra att misstänka mig. Hon verkade inte först reagera så mycket på min kommentar men när jag försökt förklara vilket jag tydligen inte är så bra på, så vänder hon och ifrågasätter mig mer och röstar på mig. Jag håller med Mirtai och Artline i deras motiveringar.
bollen__ röstar på Lobelia

Som jag skrivit tidigare håller jag att Dentaku som god. Jag håller också med henne lite i hennes teori kring cirkus. Cirkus röstar ju på mig precis som Lobelia men Lobelia har ifrågasatt mig mer och därför känns det som att hon vill få andra att misstänka mig. Hon verkade inte först reagera så mycket på min kommentar men när jag försökt förklara vilket jag tydligen inte är så bra på, så vänder hon och ifrågasätter mig mer och röstar på mig. Jag håller med Mirtai och Artline i deras motiveringar.
bollen__ röstar på Lobelia
Jag röstade på dig just för jag reagerade på din kommentar ;) om du kallar det inte reagera så.... jaja

Röstlista

21.59 Matmissbrukaren röstar på Cirkus
21.59 bollen__ röstar på Lobelia

Röstlista

21.59 Matmissbrukaren röstar på Cirkus
21.59 bollen__ röstar på Lobelia

Lobelia 4
bollen__ 3
Cirkus 2

Jag röstade på dig just för jag reagerade på din kommentar ;) om du kallar det inte reagera så.... jaja
Jag menade att du inte gjorde det lika "hårt" först, men jag kanske tolkade dig fel?

Jag förstår helt din tvekan här, någon desperation kan då inte jag se här. Antingen så är bollen_ i lyan i tanken eller så är det en nonsenskommentar på ett halvt missuppfattat inlägg.

Jag tolkade den här kommentaren som att du inte lade lika stor vikt vid det som senare. Ursäkta om jag tolkat fel!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar