Jag blir avis på er som tycker att det reder ut saker jag tycker inte det hjälper ett dugg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att jag gjorde rätt som röstade på bollen_ och jag anar att även artline är ulv i och med hennes försök att försvara bollen, kanske inte det vettigaste när man är kollegor, men lätt hänt! och lyan verkar ha lite lätt till misstag den här gången.Berätta mer.
Jag tror tvärt om.. Att vi är goda som haft fel. Medan ulvarna gömmer sig i rösterna hos bollen. Ska försöka skriva ett teori inlägg imorgon innan jag går och lägger mig.Jag tänker fokusera på de som röstade på Lobelia till att börja med. Jag tror inte att alla är ulvar men jag är övertygad om att åtminstone ett par av dem är det.
Jag tänker fokusera på de som röstade på Lobelia till att börja med. Jag tror inte att alla är ulvar men jag är övertygad om att åtminstone ett par av dem är det.
Jag tror tvärt om.. Att vi är goda som haft fel. Medan ulvarna gömmer sig i rösterna hos bollen. Ska försöka skriva ett teori inlägg imorgon innan jag går och lägger mig.
Jag tror tvärt om.. Att vi är goda som haft fel. Medan ulvarna gömmer sig i rösterna hos bollen. Ska försöka skriva ett teori inlägg imorgon innan jag går och lägger mig.
Jag har väldigt svårt att tro att hon är ond.Vad tror du om bollen_ ? Jag lutar mer och mer åt att hon är god.
Du menar att ulvarna skulle våga chansa så med tanke på att röstfifflaren också är kvar i leken? Det innebär naturligtvis också att du godförklarar bollen_ , eftersom ulvarna knappast skulle våga riskera att bli av med en till ulv om en hemlig röst hamnade på bollen_ . Det känns lite suspekt att du på en gång vänder dig mot att jag tror att åtminstone ett par av rösterna på Lobelia var ulvar och hävdar att ni är goda.
Du menar att ulvarna skulle våga chansa så med tanke på att röstfifflaren också är kvar i leken? Det innebär naturligtvis också att du godförklarar bollen_ , eftersom ulvarna knappast skulle våga riskera att bli av med en till ulv om en hemlig röst hamnade på bollen_ . Det känns lite suspekt att du på en gång vänder dig mot att jag tror att åtminstone ett par av rösterna på Lobelia var ulvar och hävdar att ni är goda.
Varför tror du det?
De som röstade på lobelia har jag som goda(jag vet ju att jag är det övriga är gissningar) så det vore intressant och veta.
Jag tror alla som fick röster är goda så jag tycker snarare det är konstigt att du verkar utgå från att någon av dem borde vara ond.
Jag tror att det är mycket möjligt att de fördelade sina röster mellan Lobelia och bollen_ (jag är inte alls säker på att bollen_ är ond, hon kan mycket väl vara god) men jag tror definitivt att de var inblandade i slutresultatet.
Nu förstår jag inte alls. Jag menar de som röstade, inte de som fick röster. Och några av de som röstade borde ju vara onda, vid det här laget kan vi väl vara rätt säkra på att det här inte är spelet med bara goda.
Alla är väl på sätt och vis inblandade i slutresultatet alla röstade och det var inga udda röster och ovist in i det sista.
Det var en jämn röstning in i det sista, ja. Men jag skulle inte våga dra slutsatsen utifrån det att alla som öht fick röster var goda.
Jaha jag som missförstod dig. Ja några av de som röstade borde vara onda men jag tror de finns bland de som röstade på cirkus och bollen.
Själv skulle jag aldrig våga påstå att någon som lagt sin röst på samma person som mig skulle vara god bara av den orsaken. Känner du till något särskilt om dem som får dig att tro det? Artline är ju av samma åsikt som dig, ni är lustigt ense.
Alla är väl på sätt och vis inblandade i slutresultatet alla röstade och det var inga udda röster och ovist in i det sista.