Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att jag gjorde rätt som röstade på bollen_ och jag anar att även artline är ulv i och med hennes försök att försvara bollen, kanske inte det vettigaste när man är kollegor, men lätt hänt! och lyan verkar ha lite lätt till misstag den här gången.
Sen kan jag inte låta bli att undra om inte Cirkus kanske har ett finger med i lyan också...

DL1
Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever
21:40 Dentaku röstar på Lilltess
21:43 Lobelia röstar på Dentaku,
21:51 Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
21:58 bollen__ röstar på Shaggy
21:58 glömmerallt röstar på artline
22:00 cirkus röstar på quarter4ever
22:00 Majola röstar på Artline.

quarter4ever 6 röster
Artline 2 röster
glömmerallt 1 röst
Lobelia 1 röst
Lilltess 1 röst
Dentaku 1 röst
Shaggy 1 rös
t

quarter4ever1 var bybo

Ulvarna går miste om käket!

Röstlista DL2
18:58 Lobelia röstar på Cirkus
20:53
Snurrfian röstar på Dentaku
21:31 Artline röstar på Lobelia
21:33Dentaku röstar på Mirtai
21:34Lilltess röstar på cirkus
21.42 bollen__ röstar på Lilltess
21.49 Mirtai röstar på Dentaku
21:50 Snurrfian ändrar sin röst till Lilltess

21:51 Shaggy röstar på Lobelia
21:54 Matmissbrukaren röstar på Lilltess
21.57 Shaggy ändrar sin röst från Lobelia till Lilltess
21.59 cirkus röstar på lilltess

22.00 quarter4ever röstar på Lilltess

glömmerallt missat att rösta

lilltess: 6 röster
Cirkus: 2 röster
Dentaku: 1 röst
Mirtai: 1 röst
Lobelia: 1 röst

Lilltess var fartdåre!

NattDL 2 Shaggy käkas , var tvilling

Röstlista DL3
21.23 Lobelia röstar på bollen__
21.37 Snurrfian röstar på bollen__
21.40 Artline röstar på Lobelia
21.41 Dentaku röstar på cirkus
21.42 Mirtai röstar på Lobelia
21.48 Cirkus röstar på bollen__

21. 54 quarter4ever röstar på Artline
21.55 glömmerallt röstar på Lobelia
21.59 Matmissbrukaren röstar på Cirkus
21.59 bollen__ röstar på Lobelia

Lobelia 4
bollen__ 3
Cirkus 2
Artline 1

Lobelia var bybo

Jag tänker fokusera på de som röstade på Lobelia till att börja med. Jag tror inte att alla är ulvar men jag är övertygad om att åtminstone ett par av dem är det.

Jag tänker fokusera på de som röstade på Lobelia till att börja med. Jag tror inte att alla är ulvar men jag är övertygad om att åtminstone ett par av dem är det.
Jag tror tvärt om.. Att vi är goda som haft fel. Medan ulvarna gömmer sig i rösterna hos bollen. Ska försöka skriva ett teori inlägg imorgon innan jag går och lägger mig.

Varför tror du det?

De som röstade på lobelia har jag som goda(jag vet ju att jag är det övriga är gissningar) så det vore intressant och veta.

Jag tror tvärt om.. Att vi är goda som haft fel. Medan ulvarna gömmer sig i rösterna hos bollen. Ska försöka skriva ett teori inlägg imorgon innan jag går och lägger mig.

Du menar att ulvarna skulle våga chansa så med tanke på att röstfifflaren också är kvar i leken? Det innebär naturligtvis också att du godförklarar bollen_ , eftersom ulvarna knappast skulle våga riskera att bli av med en till ulv om en hemlig röst hamnade på bollen_ . Det känns lite suspekt att du på en gång vänder dig mot att jag tror att åtminstone ett par av rösterna på Lobelia var ulvar och hävdar att ni är goda.

Du menar att ulvarna skulle våga chansa så med tanke på att röstfifflaren också är kvar i leken? Det innebär naturligtvis också att du godförklarar bollen_ , eftersom ulvarna knappast skulle våga riskera att bli av med en till ulv om en hemlig röst hamnade på bollen_ . Det känns lite suspekt att du på en gång vänder dig mot att jag tror att åtminstone ett par av rösterna på Lobelia var ulvar och hävdar att ni är goda.

Det är väl egentligen de andra som röstade på Lobelia som jag vill försvara

Jag tror alla som fick röster är goda så jag tycker snarare det är konstigt att du verkar utgå från att någon av dem borde vara ond.

Varför tror du det?

De som röstade på lobelia har jag som goda(jag vet ju att jag är det övriga är gissningar) så det vore intressant och veta.

Jag tror att det är mycket möjligt att de fördelade sina röster mellan Lobelia och bollen_ (jag är inte alls säker på att bollen_ är ond, hon kan mycket väl vara god) men jag tror definitivt att de var inblandade i slutresultatet.

Jag tror alla som fick röster är goda så jag tycker snarare det är konstigt att du verkar utgå från att någon av dem borde vara ond.

Nu förstår jag inte alls. Jag menar de som röstade, inte de som fick röster. Och några av de som röstade borde ju vara onda, vid det här laget kan vi väl vara rätt säkra på att det här inte är spelet med bara goda. :D

Jag tror att det är mycket möjligt att de fördelade sina röster mellan Lobelia och bollen_ (jag är inte alls säker på att bollen_ är ond, hon kan mycket väl vara god) men jag tror definitivt att de var inblandade i slutresultatet.

Alla är väl på sätt och vis inblandade i slutresultatet alla röstade och det var inga udda röster och ovist in i det sista.

Nu förstår jag inte alls. Jag menar de som röstade, inte de som fick röster. Och några av de som röstade borde ju vara onda, vid det här laget kan vi väl vara rätt säkra på att det här inte är spelet med bara goda. :D

Jaha jag som missförstod dig. Ja några av de som röstade borde vara onda men jag tror de finns bland de som röstade på cirkus och bollen.

Jaha jag som missförstod dig. Ja några av de som röstade borde vara onda men jag tror de finns bland de som röstade på cirkus och bollen.

Själv skulle jag aldrig våga påstå att någon som lagt sin röst på samma person som mig skulle vara god bara av den orsaken. Känner du till något särskilt om dem som får dig att tro det? :confused: Artline är ju av samma åsikt som dig, ni är lustigt ense.

• Gilla
Reactions: MM
Själv skulle jag aldrig våga påstå att någon som lagt sin röst på samma person som mig skulle vara god bara av den orsaken. Känner du till något särskilt om dem som får dig att tro det? :confused: Artline är ju av samma åsikt som dig, ni är lustigt ense.

Håller med dig i dina tankegångar.

Alla är väl på sätt och vis inblandade i slutresultatet alla röstade och det var inga udda röster och ovist in i det sista.

Hm undrar om @Habina spetsat mitt te:cautious: Q la ju en udda röst på artline och det är en av anledningarna till att Q är en av mina huvudmisstänkta hon la den typen av udda röst(på någon som inte direkt var i riskzonen för att åka ut) i förrra leken när hon var ond

:banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar