Jaha jag som missförstod dig. Ja några av de som röstade borde vara onda men jag tror de finns bland de som röstade på cirkus och bollen.
Intressant tanke. Vad baserar du det på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha jag som missförstod dig. Ja några av de som röstade borde vara onda men jag tror de finns bland de som röstade på cirkus och bollen.
Hm undrar om @Habina spetsat mitt te Q la ju en udda röst på artline och det är en av anledningarna till att Q är en av mina huvudmisstänkta hon la den typen av udda röst(på någon som inte direkt var i riskzonen för att åka ut) i förrra leken när hon var ond
Själv skulle jag aldrig våga påstå att någon som lagt sin röst på samma person som mig skulle vara god bara av den orsaken. Känner du till något särskilt om dem som får dig att tro det? Artline är ju av samma åsikt som dig, ni är lustigt ense.
Jag har mina teorier om vem som är kvarvarandevtvilling och lite mer eller mindre underbyggda gissningar av andra roller. Jag skriver många tankar men allt delar jag inte med mig av. En del för att jag vill se mer och annat för att det inte gynnar den goda sidan eller rent utav kan gynna ulvarna.
Intressant tanke. Vad baserar du det på?
Hundjäveln är infångad och jag är blöt som en ...hund.
Och vilken pärs detta blev då.
Lobelia - bybo lynchad. Jag vet verkligen inte vad det betyder.
Jag undrade ju om lyan kanske gjorde det som de gjorde igår för att misstänkliggöra Lobelia (som jag nämnt tidigare). Och då lyckades de ju.
Jag tror inte de är goda för att de röstar samma som mig, jag har andra teorier till varför jag tror det men jag tror jag håller tyst med dem och citerar bara det här.
Så om MM röstat på Artline i stället för cirkus så hade jag varit den huvudmisstänkta eftersom jag då varit den som la en uddaröst?
Eller är det bara q4e som du misstänker för sådant? Jag tycker det känns lite riskabelt att basera teorier på hur någon spelar när denne bara har varit med en enda gång förut.
Edit ser efter jag postat inlägget att glömmerallt också helt plötsligt kallar mig sin huvudmisstänkta lite ovan här.Jag noterar att det är två som gärna godförklarar sig själva direkt efter röstningen och det är glömmerallt och Artline. och i bara farten tar de med bollen__ i det resonemanget( som dock inte deltar själv i den diskussionen) Här är en högintressant trio tycker jag att bevaka!
Jokern i leken känns som Cirkus....
Ja verkligen, godförklaringarna står som spön i backen, eller hur?Jag förstår att du inte vill skriva något som kan gynna onda sidan. Men du skriver heller inga teorier om varför du tror dom är goda. För det kan du inte berätta så ulvarna inte får reda på det?
I mina ögon lägger du dom åt goda sidan utan några teorier.
vad misstänker du mig mer förDet misstänkta i det var koplat till just Q så nej du hade inte blivit mer misstänkt för att mat röstat på art.
Jag misstänker inte Q enbart pga det men det ökar mina misstankar.
Jag förstår att du inte vill skriva något som kan gynna onda sidan. Men du skriver heller inga teorier om varför du tror dom är goda. För det kan du inte berätta så ulvarna inte får reda på det?
I mina ögon lägger du dom åt goda sidan utan några teorier.
@glömmerallt Varför tror du Artline är god på grundvalet efter Lilltess åkt ut Artline röstade även den gången på (den vi nu vet) goda Lobelia??Jag har tidigare teoriat om mirtai och nämnt att jag tror hon är god artline kanske jag missat att nämna att jag ändrade uppfattning om efter att lilltess åkt ut? Jag tror inte ulvarna skulle lagt både andra och tredje rösten på Q1 första dagen och lilltess la ju röst 2 och artline röst 3 jag tror inte heller ulvarna skulle lagt röst 1+2 och mirtai la ju röst 1 så jag har hållt dem åt det goda hållet sedan jag visste att lilltess var ulv.
Edit ser efter jag postat inlägget att glömmerallt också helt plötsligt kallar mig sin huvudmisstänkta lite ovan här.
Kan köpa resonemanget om uddaröst iofs, men tror mer de får skrämselhicka över att någon kanske lyckats se igenom deras snygga dimridå? Jag har ju också ganska kraftigt ifrågasatt Lobelia under lekens gång, och visat mig vara överens i nattpratet med glömmerallt efter dennes missade röstning..
Bara det att missa en röstning luktar lite ulv för mig nu, om glömmerallt skulle varit en god med info( vilket jag tycker det verkar som hon försöker hinta i sin rättframma godförklaring av bollen__ till Artline) så borde hon väl definitivt inte missat en röstning?
Jag har tidigare teoriat om mirtai och nämnt att jag tror hon är god artline kanske jag missat att nämna att jag ändrade uppfattning om efter att lilltess åkt ut? Jag tror inte ulvarna skulle lagt både andra och tredje rösten på Q1 första dagen och lilltess la ju röst 2 och artline röst 3 jag tror inte heller ulvarna skulle lagt röst 1+2 och mirtai la ju röst 1 så jag har hållt dem åt det goda hållet sedan jag visste att lilltess var ulv.
@glömmerallt Varför tror du Artline är god på grundvalet efter Lilltess åkt ut Artline röstade även den gången på (den vi nu vet) goda Lobelia??
Menade inte alls att du taktikspelat utan bara att ulv kanske skulle ha lättare glömma bort en röstning än en som har en god specialroll?Du får gärna misstänka mig men jag låter inte bli att rösta av taktikskäl det är mot reglerna och jag tar faktiskt illa upp att du tror jag skulle strunta i dem som någon slags taktik. Det var slött av mig att inte kravla mig upp ur sängen för att rösta men taktik var det inte.
Jag förstår att det är svårt att ha någon åsikt om mig när jag inte varit så aktiv men du behöver inte antyda att jag bryter mot oskrivna regler om schysst spelande.
återkommer om vad jag finner misstänkt med dig...en av de huvudmisstänkta om vi ska vara petiga.