Sen detta med aktivitet. Det kan vara en användare som är superaktiv men inte bidrar med så mycket. Eller så kan det vara en som bidrar massor på få inlägg. Kvalitet och kvantitet
@Lobelia - glömmerallt har färre inlägg än Artline och hon är också kvar i leken.
Jag tycker att Artline har kommit med ganska mycket teorier på få inlägg.
q4e har helt ändrat karaktär efter nya inhoppet - nu är det betydligt färre inlägg/minut (även om hon leder ligan) men det är färre tramsiga inlägg, lite många röstlistor i olika kulörer, men det mesta har nu efter inhoppet en hel del bra innehåll. En sak som jag ändå skulle vilja ha en förklaring till och det är resonemanget runt psykopaten och varför väntade du med att rösta på Lilltess om du var säker på att hon var ulv? Du var rädd att det var psykopaten förstår jag. Men kan du utveckla lite varför den ska vara kvar, för jag ser inte riktigt några fördelar med det. Och sen undrar jag om du hade valt någon annan om det sett ut som om lilltess inte skulle ryka eller hur menar du? Och i så fall vem hade du tankarna på?
Dentaku har tonat ner sig lite idag och det känns som om det är till hennes fördel. Det är klokt att inte bli så i gasen om någon teoriar mot en och bara se den (säger mästaren i att snöa in sig på en spelare
). Det kommer en hel del bra tankar runt ffa beskyddet. Sen är det en lite notis på detta med gilla - alltså jag har hittills ignorerat alla "gilla". Men att använda det som en liten godförklaring av sig själv är ju lite ...udda - samtidigt så kan det vara precis så oskyldigt.