En liten summering
Artline är inne en sväng på förmiddagen och har tänkt till - jag är lite fundersam till hennes snabba tankar runt rösterna på q4, det som sticker ut mest är hur hon tycker att Mirtais röst är helt okonstig min och MM's röster tycker hon är obetydliga, jag håller lite med om min eftersom den kom strax innan DL och var röst nummer 6, däremot så var väl inget skrivet i sten när MM la sin röst. Snurrfian nämner hon inte alls. Sen även hur hon förstår Dentakus snabba vändning, något som jag reagerat på. Jag behöver få lite mer klarhet hur hon resonerat. Själv lag hon tredjerösten och som glömmerallt skrev i sin röstmotivering - här började det bli lite drev.
Majola ersatt av quarter4ever2 som kommer in och känns ....sansad . Vilket jag tolkar postivt för stunden. Majola la en relativt enkel röst på Artline (i efterhand fnissar jag lite åt att motiveringen var att q4e bidrar mer och därför inte fick rösten - så ersätts hon av just q4e)
Lilltess fick en röst från Dentaku igår med en motivering som kändes svag, hon själv la andrarösten på goda q4e. Hon ifrågsätter rösten from Dentaku och får ett svar utan att direkt gå i taket. Liiiite smygande kanske, men än så länge inget jag reagerar på mer än att , nån av rösterna på q4e borde vara från en ulv så varför inte denna (damned if you do, damned if you don't)
Dentaku just nu en kandidat på min ulvlista - kanske. Jag tycker att Dentaku gjorde en väldigt märklig vändning igår och antingen är det en god som inte var säker och valde att lägga en betydelselös röst. Eller en slug ulv som spridde misstankar mot q4e, lutade sig tillbaka och lät drevet gå. Känns som om jag behöver se mer av henne. Nånting skaver och jag vet inte om det är mina ulvmisstankar mot henne eller om hon verkligen är en ulv.
glömmerallt har jag inte sett till sedan igår. Rösten på Artline igår kändes som nånting jag sympatiserade med då. Vill absolut se mer idag.
bollen__ ännu en som la en udda röst. Idag ingenting som sticker ut än.
cirkus det är jag
Mirtai la första rösten på q4e. q4e VAR skum så att rösten hamnade där är inte konstigare än att någon annan la sin röst där. Känns i allafall inte som om hon har dolt rösten i drevet.
Quarter4ever bybo
Snurrfian ännu en som la en röst mitt i smeten på q4e. Det kan vara en strömröst. Eller inte. Fan.
Matmissbrukaren kopierar raden innan angående rösten.
Lobelia jag tycker att Lobela varit lite ofokuserad. Hennes röst igår har jag redan teoriat om och hon har svarat. Känns lite som svaren är lite efterkonstruktion. Men det är två saker som tillhör det jag verkligen tycker är ofokuserat - det ena är kommentaren imorse om att "vi fick en ulv" - när det i själva verket var att ängeln (eller om någon fått ett beskydd av brevis och det använts på ett föredömligt vis) gjorde sitt jobb - och det andra är att hon rättar sin felskrivning med att "någon snodde käket" det finns ingen tjuv med i leken så det är inte en möjlighet. Däremot så tänkr jag att så skulle en frustrerad ulv kunna ha skrivit. Så högst på min lista är nog Lobelia just nu
Shaggy första rösten igår. Med en typisk förstadags motivering Känns mera med i matchen idag faktiskt