Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det skumt att följa strömmen eller är det skumt att gå sin egen väg? I mina ögon är det klart lättare att gömma sig i strömmen men allt beteende inklusive att inte göra något alls är misstänkt ;)

Damned if you do damned if you don't!

Så jävla illa känns det - så just nu - alla är misstänkta för alla antingen gömde sig i drevet eller la ströröst och kunde peka på sig själv och säga att jag var i allafall inte med och röstade ut en god

Det borde ju finnas ulvar både bland strörösterna som i drevet mot Q. Frågan är vem som är vad.

h

Jag är en HON, så behöver ingen vara i ovisshet om det iaf:)
Dock undrar jag varför du och cirkus messar med varandra?
Edit:Förtydligade: om leken alltså?

Det var utanför leken, jag var redan ute och cirkus också. Men nej jag tänker inte redogöra varför jag messar med en kompis. Du kom upp i en bisats typ. Jag kanske tom med missuppfattade cirkus.

Det var utanför leken, jag var redan ute och cirkus också. Men nej jag tänker inte redogöra varför jag messar med en kompis. Du kom upp i en bisats typ. Jag kanske tom med missuppfattade cirkus.
jag menade inte att snoka om varför du messar med någon privat och därför lade jag snabbt in ett förtydligande att det jag undrade var om leken, men det kanske du inte hann att se, la iofs in det inom en minut men upptäckte själv när jag skulle svara på shaggys fråga att ibland verkar inte tilläggen synas när man ska svara...

jag menade inte att snoka om varför du messar med någon privat och därför lade jag snabbt in ett förtydligande att det jag undrade var om leken, men det kanske du inte hann att se, la iofs in det inom en minut men upptäckte själv när jag skulle svara på shaggys fråga att ibland verkar inte tilläggen synas när man ska svara...
Tillägg lär aldrig synas om man citerat innan de lades till.

Så här långt har jag nu läst ikapp ordentligt och ser att det mesta idag handlar om funderingar kring förra DL resultatet. Där jag håller med flertalet att det är svårt att utläsa något om det då det var så uppenbart vartåt det lutade...
Rimligen bör det finnas några roller som nu har fått info , så hoppas det kommer lite matnyttigt från de som har den.

Den info som kan finnas:
#Brevbäraren kan ha delat ut ett paket- dock behöver den inte ha utnyttjats...
#En sia bör ha gjorts av siaren!
#Spionen bör veta vem ängeln skyddade och vem som siades
Får spionen även veta vem ulvarna försökte käka?

Får spionen även veta vem ulvarna försökte käka?

Rätta mig om jag har fel, men borde inte det helt enkelt vara den som var skyddad? Eftersom käket misslyckades? Ett alternativ skulle ju var om två var skyddade men det känns inte så troligt att brevbäraren skulle dela ut ett extra skydd redan inför första natten...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar