Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Damned if you do damned if you don't!
Så jävla illa känns det - så just nu - alla är misstänkta för alla antingen gömde sig i drevet eller la ströröst och kunde peka på sig själv och säga att jag var i allafall inte med och röstade ut en god
Är det skumt att följa strömmen eller är det skumt att gå sin egen väg? I mina ögon är det klart lättare att gömma sig i strömmen men allt beteende inklusive att inte göra något alls är misstänkt
Det borde ju finnas ulvar både bland strörösterna som i drevet mot Q. Frågan är vem som är vad.
h
Jag är en HON, så behöver ingen vara i ovisshet om det iaf
Dock undrar jag varför du och cirkus messar med varandra?
Edit:Förtydligade: om leken alltså?
Ja, annars är detta leken med endast goda
Ja, annars är detta leken med endast goda
Det kan ju vara en förklaring till att det inte blev käk
Om det inte finns onda bland strörösterna så så är alla goda?
Det kan ju vara en förklaring till att det inte blev käk
Rocket science, är ingen ond är alla godaOm det inte finns onda vare sig bland strörösterna eller i drevet så är det leken med endast goda.
jag menade inte att snoka om varför du messar med någon privat och därför lade jag snabbt in ett förtydligande att det jag undrade var om leken, men det kanske du inte hann att se, la iofs in det inom en minut men upptäckte själv när jag skulle svara på shaggys fråga att ibland verkar inte tilläggen synas när man ska svara...Det var utanför leken, jag var redan ute och cirkus också. Men nej jag tänker inte redogöra varför jag messar med en kompis. Du kom upp i en bisats typ. Jag kanske tom med missuppfattade cirkus.
Tillägg lär aldrig synas om man citerat innan de lades till.jag menade inte att snoka om varför du messar med någon privat och därför lade jag snabbt in ett förtydligande att det jag undrade var om leken, men det kanske du inte hann att se, la iofs in det inom en minut men upptäckte själv när jag skulle svara på shaggys fråga att ibland verkar inte tilläggen synas när man ska svara...
Missförstånd då, jag trodde mig skriva hon och läste väl slarvigt och tog det som en rättelse .OT och detta var efter FÖRRA leken
Nähä! Jag har aldrig påstått det
Det var du skrev han och jag undrade om du visste.....
Så elak kan väl inte @Paddington vara, eller?
fast det syns faktiskt i det citatet som du svarade på? whatever, ville hursom inte något illa med min kommentar och jag noterar att jag inte är den enda som reagerade på din formuleringTillägg lär aldrig synas om man citerat innan de lades till.
Sorry jag har fastnat lite i medeltiden! Det är kul med ett pluggämne som man bara vill läsa mer om! Jag ska försöka vara lite mer aktiv!
Får spionen även veta vem ulvarna försökte käka?