Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig är den som sticker ut mest idag hittills @Mirtai , med sitt nästan desperat jagande efter saker som talar till min nackdel. Att tycka att jag borde lagt min röst på Lobelias svaga motivering istället för Lilltess utan att ta hänsyn till att Lobelia inte ens röstat än när jag gjorde det är bara ett exempel. För mig är det uppenbart att Mirtai vet att jag är god och att hon och hennes ulvkompisar kommer att försöka få bort mig ikväll.
Den som sticker ut idag är @Dentaku, jag förstår inte riktigt hur det kan vara misstänkt att rösta ut den som man tror är ond... Och hur jag skulle kunna räkna med att 7 stycken inte skulle rösta alls... Väldigt tunn teori som får mig att fundera på om Dentaku har någon annan agenda med att försöka misstänka mig...
Fast nu är du ute och cyklar.
Hon reagerar ju mest på att du vänder så snabbt, från att ha misstänkt q4e till att plötsligt rösta på Lilltess.
Den som sticker ut idag är @Dentaku, jag förstår inte riktigt hur det kan vara misstänkt att rösta ut den som man tror är ond... Och hur jag skulle kunna räkna med att 7 stycken inte skulle rösta alls... Väldigt tunn teori som får mig att fundera på om Dentaku har någon annan agenda med att försöka misstänka mig...
Jag tycker också att de tankarna från Dentaku om dig är rätt märkliga.
På det hela Dentaku är märklig idag.
Jag har lite funderingar som du kanske kan klargöra lite.
Du reagerar på en enda (lilltess)av rösterna som kom på q4e - det tycker jag är lite underligt, borde inte alla rösterna vridas och vändas på? Hur kommer det sig att Mirtais röst inte är märklig - visserligen den första rösten men det fanns ju misstankar redan innan den lades. Sedan så hoppar du över Snurrfian och säger ingenting om henne alls. Medan du skriver att min och Matmissbrukarens röster kom när det redan var avgjort - det håller jag inte med om, möjligen att det var avgjort när jag la min röst, men när matmissbrukaren la sin så fanns det 4 kvar att rösta plus en eventuell extraröst.
Samtidigt så tyckte väl mer eller mindre alla att Q4e var skum, men alla röstade ju ändå inte på henne. Vad är det som egentligen utmärker @Dentaku s röst mer än någon av de andra rösterna som inte hamnade på q4e?
Här håller jag med er, @Snurrfian la ju fjärde rösten med en halvtimme kvar, jag kan inte hitta något konstigt med den?!
Kom precis hem och ska läsa. Mår kanske inte mitt bästa jag. Känner mig låg.
Q4 kändes skum och din motivering kändes som den tunnaste av oss som röstade på Q4 (dock säger jag inte att min röst var bättre). Men om man bortser ifrån Q4 rösterna så fanns det några som absolut var sämre.
Min summering hittills
Mirtai Högst på min misstankelista pga sin jakt på mig
Du får nog hitta en bättre motivering än så
Vilka mer uttryckte att de tyckte q4e var skum, men röstade inte på henne?
Förutom Dentaku och Lobelia?
Snurrfian trodde att DL var 21.30.
Du gav mig alla motiveringar jag behövde genom att försöka skapa bevis mot mig som inte gick ihop med verkligheten.
Sedan är det aldrig mindre misstänkt att börja misstänka någon bara för att den misstänker dig! (hur många misstänker kan man få in i en mening egentligen? )
Jag, Majola? som jag kommer på på rak arm iallafall!
Det enda jag har sagt är att jag blev fundersam när du först skrev att Q var misstänkt med sedan i ett läge där det redan var avgjort valde att rösta på någon annan med en motivering som jag tyckte var konstig.
Sedan är det aldrig mindre misstänkt att börja misstänka någon bara för att den misstänker dig! (hur många misstänker kan man få in i en mening egentligen? )