Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var en fundering jag hade, om du nu trodde att DL var 21.30 hade det varit väldigt smart att inte säga något om det utan lägga rösten i sista sekunden och hoppas på att många trodde att den var 22.00.
Nej jag trodde inte att DL var 21:30, jag fick skrämselhicka när Majola skrev det, men jag hade redan skrivit inlägget eftersom det var Q som stack ut, när jag sedan såg vad Majola skrev så skickade jag det på en gång, jag hade väl knappast hunnit få ihop ett teori inlägg på mindre än en minut? Det är ju så mycket som skiljer mellan våra inlägg...

Just nu tycker jag att Dentaku och Artline är de mest misstänkta. Dentaku för teorin ovan som jag tycker det är mycket stora hål i och Artline bla för 3je rösten på Q + att något skaver med det soms krevs igår. Tyvärr vet jag itne vad soms tör mig. Får leta vidare efter det i em.
Lobelias konstiga uttalande är svårt att värdera. Det som skrevs är totalt obegripligt för mig. Har försökt få in det i en ulvkonversation som hamnat på fel ställe men får inte till det den vägen heller. just nu ser jag 2 möjligheter. Helt feltänkt eller halvt raderad ulvkonversation.
Vilket uttalande?

Det är väldigt misstänkt när någon inte ens kollar upp röstlistan eller en persons inlägg innan de bestämmer sig för att en person är väldigt misstänkt. :p Nu gjorde du det för övrigt igen, det var långt ifrån avgjort när jag la min röst, det var sex röster kvar som skulle läggas och q4e hade fyra röster då.

Men det gäller ju inte att bara titta på hur många röster som ligger- det handlar ju också om vilka misstankar som är i omlopp.

Nu kom ju bollen_ in och sa att både hon och Majola också misstänkte q4e - så vid tillfället när du la din röst så fanns det ju massor av misstankar på q4e även om alla inte röstade där sedan.

Men det gäller ju inte att bara titta på hur många röster som ligger- det handlar ju också om vilka misstankar som är i omlopp.

Nu kom ju bollen_ in och sa att både hon och Majola också misstänkte q4e - så vid tillfället när du la din röst så fanns det ju massor av misstankar på q4e även om alla inte röstade där sedan.

Absolut, men att säga att det var avgjort är en ren lögn och jag misstänker att det är en ovanligt luden sådan. Hade det varit jag som börjat misstänka Mirtai hade man kunnat ursäkta sånt med desperation för att rentvå sitt eget namn, nu känns det som en ulv som är extra hungrig efter att ha blivit snuvad på käk.

Alltså, jag hänger inte med i eran diskussion. Det är så många som har åsikter om det nu att det snurrar mest i huvudet.

@Dentaku

Du är misstänkt för att ha gjort vad?

Alltså, jag hänger inte med i eran diskussion. Det är så många som har åsikter om det nu att det snurrar mest i huvudet.

@Dentaku

Du är misstänkt för att ha gjort vad?

Det enda jag har gjort är att först ha misstänkt q4e(men även skrivit i ett inlägg att jag funderat över de med låg aktivitet, bl a Lilltess) och sedan röstat på Lilltess för att jag tyckte att hennes motivering var skum.

Det enda jag har gjort är att först ha misstänkt q4e(men även skrivit i ett inlägg att jag funderat över de med låg aktivitet, bl a Lilltess) och sedan röstat på Lilltess för att jag tyckte att hennes motivering var skum.

Isf är Lobelia minst lika misstänkt för hon gjorde väl i princip samma sak och la rösten på dig istället för Q4?

Jag känner att jag måste nagelfara Mirtais inlägg som du reagerar så kraftigt på och hon skriver inte att det är avgjort hon uttrycker som att det är "ganska klart" vilket jag i allafall tycker är skillnad

Jag känner att jag måste nagelfara Mirtais inlägg som du reagerar så kraftigt på och hon skriver inte att det är avgjort hon uttrycker som att det är "ganska klart" vilket jag i allafall tycker är skillnad

Då får du läsa rätt inlägg(min fetning):

Det enda jag har sagt är att jag blev fundersam när du först skrev att Q var misstänkt med sedan i ett läge där det redan var avgjort valde att rösta på någon annan med en motivering som jag tyckte var konstig.

Sedan är det aldrig mindre misstänkt att börja misstänka någon bara för att den misstänker dig! (hur många misstänker kan man få in i en mening egentligen? :p)

Nu ska jag inte "snöa" in på nån (ha ha)

Jag ska försöka ta mig upp för vår glashala backe så att jag kan åka och ta hand om hästen

Det var flera som tyckte att q4e var misstänkt men i slutänden valde att rösta på någon annan, av olika skäl. Varför vissa valt att rikta in sig på mig kan man bara spekulera om...

Ja, jag reagerade ju på Lobelias val av röst men har inte tänkt på hur andra ändrade sig. Får gå tillbaka och läsa.

Absolut, men att säga att det var avgjort är en ren lögn och jag misstänker att det är en ovanligt luden sådan. Hade det varit jag som börjat misstänka Mirtai hade man kunnat ursäkta sånt med desperation för att rentvå sitt eget namn, nu känns det som en ulv som är extra hungrig efter att ha blivit snuvad på käk.
här vill jag haka på, nu måsta jag lsa på bättre man det känns so cirkus sprutar ut ankagelser. Det liknar en Ulv som spelar siare eller spion eller bara vill ha något att gå tillbaks till. Jag vet inte om Dentakus roll men på mig finns det inte någon substans. Jag måste kolla mer på cirkus för att se om känslan stämmer.

Uttalandet om att man ogillar drev och sedan delta i det sticker också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V