Alla röstmotiveringar:
18.57
Shaggy röstar på glömmerallt
som vill att den fulla ll ska köra bussen
20.36
quarter4ever röstar på Lobelia
då jag tycker att hon undviker direkta frågor och dessutom försöker kasta misstankar på andra istället för att bemöta?
Ser också en klar skillnad i hennes sätt att spela denna gången mot förra då hon var ängel och verkade enormt säker i allt hon sa(och dessutom hintade så övertydligt att tom jag fattade som nybörjarspelare vad hon var
) tycker hon är väldigt nertonad denna gången om man ska jämföra.
( dessutom har hon "begärt" att slippa rollen Ängel )
20,43
Mirtai röstar på quarter4ever
Den jag tycker sticker ut mest såhär långt är Quarter4ever. Det blir konstiga resonemang och hen trasslar in sig mer och mer när någon ifrågasätter.
21:18
Lilltess röstar på quarter4ever
Enligt tidigare teori om att jag tror att Q4 blev lite svitt när snurrfian nämnde att de som satt i baren kanske var några fartdårar..
21:22
Artline röstar på Quarter4ever.
Hon verkar lite för självsäker med tanke på att vi än inte vet så mycket.
21:28
Snurrfian röstar på Quarter4ever
Jag är ledsen quarter4ever men dina intrasslade svar när någon ställer frågor tillbaka gör att min röst hamnar på dig idag
21:40
Dentaku röstar på Lilltess
Hm. Jag tycker ju själv att q4e betett sig skumt så därför reagerar jag över Lilltess motivering som är fruktansvärt tunn, baserad enbart på något OT-prat. Det tillsammans med Lilltess låga aktivitet får avgöra.
21:43
Lobelia röstar på Dentaku,
denataku har trots påpekande inte bytt ut sin avatar föreställande en psykopatisk Morran, bara att ha något som morrar som symbol när man spelar ulvspel är misstänkt.
21:51
Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
Den enda som sticker ut är Q4. Lite osäker på henne är jag om hon är ond men just nu är det den enda som jag reagerat på. Hon har lite desperat letat ulvar och kastar ut misstankar här och var och sen trasslar hon in sig i sina svar när hon får frågor från dom hon blev misstänkt mot.
Det är dl1 och det jag får gå på idag.
21:58
bollen__ röstar på Shaggy
Då Shaggy synts till väldigt lite i leken och jag tycker att det känns ganska blekt. Sen en tidig röst och så tänkte jag på det Shaggy skrev att hon inte ville till Åre utan till Iran eller Lapplandsfjällen och vandra. Vandra är väl något vargar gör och jag tror att det finns många kompisar i Iran och Lappland, så därför torde Shaggy vara ulv?!
21:58
glömmerallt röstar på artline
för hen la den tredje rösten och liksom gjorde det till en ström
22:00
cirkus röstar på qarter4ever
jag måste rösta nu och jag tycker allt att quarte4ever är den som stuckit ut mest och inte heller försvarat sig riktigt. Jag tycker det luktar fartdåre
Jag gillar inte drev, men så får det bli idag.
22:00
Majola röstar på Artline.
Hon känns väldigt frånvarande. Q4e tillför i alla fall leken lite mer. Även om hon är skum.