MM
Trådstartare
Beställde precis kurslitteratur för 1500:-
Å så roligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställde precis kurslitteratur för 1500:-
@Matmissbrukaren 100:- för att byta batteri känns ganska normalt, tror det är ungefär det jag fått betala för att byta tidigare.
Jag måste köpa nya glasögon jag också. De jag har nu går verkligen inte att få rent.. Men jag funderar på om jag ska ha lite is i magen och köpa efter jul/nyår/födelsedag och se om jag kanske kan önska mig presentkort hos optikern eller nått!
Jag har en triwa och det kostade 3€ att byta batteri på den. Billigt och bra .
@Matmissbrukaren Har också en D&G klocka med de minsta skruvarna, i stor mängd som ska pillas av, det är många som vägrar att ge sig på det ens speciellt när de frågar om den är äkta med Vilket den är Kan dock tipsa dig om Eurostop, vid ingången till Coop ligger en pytteliten butik med väskor, nyckelringar och batteribyte. Tror det kostade 70-80 kr fast jag gav honom 100 kr för hon hade slitit så och jag var tacksam att någon ville ge sig an den Dessutom supersöt liten "gubbe" som jobbar där!
Köpte precis nya ridbyxor på H**ks, hade tänkt hämta dem i eftermiddag. Idag kom mail om att de har 100 kr rabatt på alla ridbyxor
Är man übersnål om man lämnar tillbaka och sen köper igen...?
Bio biljetter helt klart. Så mysigt, men fjantigt dyrt nu för tiden.Jag har idétorka!
Mannen fyller år imorgon och jag har köpt en parfym till honom för 430 spänn. Hans gamla är slut så köpte en likadan. Den förra fick han av mig 2006 så jag kan ju inte påstå att han dränker sig i parfym direkt
Men jag vill ge något litet till men inte för dyrt. Har ni något tips?
Kanske ett presentkort på bio för två, så kan han bjuda med mig
Blir nog två trisslotter på födelsedagskortet med.
Bio biljetter helt klart. Så mysigt, men fjantigt dyrt nu för tiden.
Ja, visst är det!
Nästan så man kan vänta på att filmen kommer ut på dvd och köpa den istället.