Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad spännande saker du har framför dig!
Lycka till med nya pållen och proven!
Förhoppningsvis *peppar peppar* ska jag träna på tisdag. Vore jättetråkigt om vi inte kommer iväg, lär ju knappast hinna hitta någon ersättare och annars blir det inget mer för oss förrän i oktober.
Kuse har en böld på kinden pga ett infekterat sår, som han fått medicin för och har fått vila ett tag pga det, har inte velat sätta på något träns. Så jag ska höra med vet. imorgon vad hon tycker. Syrran som är vet. och farsan tyckte inte det är något problem, iom att allmäntillståndet är bra och det är ju inte benen det är fel på, bölden har gått ner, men jag ska fråga imorgon ändå iom att han gått på medicin. Red för första gången ca 20 minuter i skritt igår och han gick finfint, har sån tur att såret sitter precis mellan överkanten på bettet och nosgrimman.
Vore jättekul om du kom och hälsade på! Har dålig koll på vad som händer i övrigt i sommar, men du kan ju alltid komma hit och rida lite tok-pålle om du vill!