Tyvärr var jag väl lite taskig mot TS som ville ha en seriös diskussion, drogs med i skämttonen som jag läste in i andras inlägg.Sorry.
Tolkade det som ironiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr var jag väl lite taskig mot TS som ville ha en seriös diskussion, drogs med i skämttonen som jag läste in i andras inlägg.Sorry.
Tolkade det som ironiskt.
DÄR kom det oavgjort äckligaste som finnsOch konserverade mandarinklyftor!
Fast gud nej, jag har haft skitkul idag! Kör på bara.Tyvärr var jag väl lite taskig mot TS som ville ha en seriös diskussion, drogs med i skämttonen som jag läste in i andras inlägg.
Haha, bra att du inte tog illa uppFast gud nej, jag har haft skitkul idag! Kör på bara.
Det roliga är att jag gjorde tråden imorse och glömde helt bort den och blev väldigt fundersam när jag hade nio nya notiser senare
Eller tvärtom?
Är man fin och kultiverad så bara måste man uttrycka sig nedsättande. Smörgåstårta är ju gubevars folkligt.
Om ingen gillade dem så skulle de ju inte säljas?
Och konserverade mandarinklyftor!
Fast få kan ju göra landgång!
Den ska ätas från ena änden till den andra och ska vara som en måltid med kött/fisk i mitten och ost som efterrätt på slutet. Och osten ska vara med eventuella vindruvor. Inte köttet
JappHelt ny information för mig! Fast jag har nog å andra sidan aldrig ätit det heller. En brödbaserat trerätters alltså?!
We are all ready there http://smorgastarteriet.se/meny/Jag tror att du är något på spåret! Frågan är när smörgåstårtan blir lika inne som surdegsbröd? Och serveras på innekrogar?
DÄR kom det oavgjort äckligaste som finns
Jag skulle lätt kunna starta en sådan diskussion både om quorn och prinsesstårta....PS tänk om vi hade samma diskussion om t.ex. pasta. Pasta är jätteäckligt för det måste man ha underliga industrisåser på och sönderkokta skaldjur och grädde, ost och metallsmakande tomatpuré och pasta =sönderkokta Kungsörnen snabbmakaroner med mjölig stuvning. Å vad jag hatar pasta och hur jag ser ner på dem som äter det. De är felnavlade missfoster. Nu kommer jag att drömma mardrömmar om att folk gör en Paolo Roberto och påstår att deras fastrar i Italien minsann lagar god pasta.
Jag har utländska släktingar som ibland köper smörgåstårta som ett exotiskt skämt när de är i Sverige.Jag tycker bara om den smörgåstårta min mamma gör, alla andra versioner är äckliga. Sambon som är engelsman är ytterst bekymrad över min mentala hälsa när jag äter smörgåstårta. Han hade aldrig hört talas om smörgåstårta och trodde att jag skämtade först.