Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@AraSlei varför, varför, varför skulle någon få för sig att föreviga eländet med ett jäkla foto!? Ser ju äckligare ut än färskfoder för hundar!
Efter din insats kommer jag aldrig mer kunna äta hallonmousse...Håller med om att det ser lite slafsigt ut, men kunde inte låta bli att bildgoogla
Efter din insats kommer jag aldrig mer kunna äta hallonmousse...
Jag skulle vilja ha en seriös diskussion om smörgåstårtor.
Helt enkelt, finns det faktiskt någon med smaklökar som ens tycker om dom som är en salig blandning av saker (leverpastej och räkor på samma tårta tex)
(vad är det för fel på er egentligen som tycker om det?)
Du kunde gråtit! Det är comme il faute på en begravning.Jag med. Jag övervägde att ställa till en scen. Men det var ju trots allt en begravning.
Det gjorde jag lite i kyrkan. Men du har rätt, jag kunde ha klämt en tår över steken, ingen hade ju trott något annat än att jag sörjde.Du kunde gråtit! Det är comme il faute på en begravning.
Smörgåstårta är ju jättegottJag skulle vilja ha en seriös diskussion om smörgåstårtor.
Helt enkelt, finns det faktiskt någon med smaklökar som ens tycker om dom som är en salig blandning av saker (leverpastej och räkor på samma tårta tex)
(vad är det för fel på er egentligen som tycker om det?)
Och när gamla faster tröstande lade sin arm över din rygg kunde du hulka fram något om smörgåstårta.Det gjorde jag lite i kyrkan. Men du har rätt, jag kunde ha klämt en tår över steken, ingen hade ju trott något annat än att jag sörjde.