Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Fast om alla goda skulle tänka att de inte vill avgöra så blir det onda som styr lunchen. Det är bättre att ha fel än låta onda få som de vill tycker jag.

Sen har jag för mig att du är ny? Du kommer nog med tiden få lite mer vana av att rösta ut goda som God och då blir det nog lättare för dig att släppa. :)

Jo det är min andra lek :) Och i den första jag var med i kommenterade folk om @Hedinn att hon åkt ut tidigt i leken innan också, då fick jag verkligen superdåligt samvete för jag hade absolut inte en bra teori om henne.

Men nu ska jag släppa förra leken, sova en natt och fortsätta jaga ulvar imorgon samtidigt som jag försöker att inte vara alltför nervös över att lyncha fel person (om jag överlever natten vill säga).

jag vet inte riktigt varför det är skumt att hon röstade på mig istället för dig, däremot reagerade jag på hennes röst på mig. Hon borde veta bättre om mig som spelare än jag skulle "visa mig för en lya"
Varför menar du att @hemlig skulle röstat på just dig, det känns som jag missat något i resonemanget här.
Jag skulle valt dig för att du trodde jag är ulv för att Heffaklumpen röstade på Paddington för att denne signalerade?

Det kändes som hemlig reagerade på min röst och jag trodde faktiskt att hon skulle rösta på mig. Vilket jag hade förstått.

Jag röstade tidigt med en sådär teori mest för att leken skulle komma igång. Jag var beredd att ändra men var nöjd med min röst.

Hade hemligs röst varit en första röst så hade jag inte reagerat. "Kött på benen" tolkade jag betydligt mer oskyldigt än hemlig.

Du har ingen storebrorsa född på 60-talet, det hör jag det :p
:cool:

Ramones gick på högsta volym hemma tillsammans m Saxon, Kiss och Accept.,.....
Du vet att jag inte har någon bror ;) Min 60-tals syster spelade mest Chopin och annat klassiskt på piano. Hon var ganska duktig men jag får väl skylla henne för den bristande bildningen på musik på hög volym fronten.

Jo det är min andra lek :) Och i den första jag var med i kommenterade folk om @Hedinn att hon åkt ut tidigt i leken innan också, då fick jag verkligen superdåligt samvete för jag hade absolut inte en bra teori om henne.

Men nu ska jag släppa förra leken, sova en natt och fortsätta jaga ulvar imorgon samtidigt som jag försöker att inte vara alltför nervös över att lyncha fel person (om jag överlever natten vill säga).

I te ha dåligt samvete för det, sov gott

Du kommer råka lyncha många goda genom din ulvlek karriär. Det man får trösta sig med är att man inte är ensam i lynchen.

prövar om jag kan skriva med färg

min telefon hade för övrigt inga problem att ge röstfifflaren som förslag efter bara ett par bokstäver så kanske borde hålla mig till långa udda ord:cool:

Du avslöjade dig lite redan med nicket. :D :love:
Tänkte väl det, efter Heffaklumpen och hennes vänner-leken så var ju chansen lagom stor att jag inte skulle avslöjas. Men jag lyckades ju så bra själv med att röja mig själv ändå :D :love:

Hall of fame, nästa, kanske? :angel:

Också, sorry till alla jag förvirrade med fårulv och svart får! Har aldrig lekt med svart får innan så jag trodde att det var samma som fårulv...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar