trädgård?
Vi vet ju sedan innan att autokorrekt ofta jobbar freudianskt, särskilt för ulvar. Så kaaaanske är det här en ulv/granne som smäller smällare från buskarna i trädgården?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trädgård?
den visas som fårulvJust det @Mirtai - en till nybörjarfråga! Om någon av lärlingarna siar fårulven, kommer den få veta att spelaren är fårulv eller står den som bybo? Har för mig att jag läst några lekar där onda utanför lyan sias som bybor, så tänkte att det var bäst att fråga
Nu är jag förvirrad @Mirtai - är den ett svart får eller en fårulv?den visas som fårulv
Att heffaklumpen var god avskriver min teori om förvirrad lya eller ja.. de kan vara förvirrande ändå men inte på det sättet.
Jag tror att vi har minst en ond bland rösterna som nämner det svarta fåret. Jag tycker fortfarande det är skumt att hemlig röstade på paddi istället för mig.
jag vet inte riktigt varför det är skumt att hon röstade på mig istället för dig, däremot reagerade jag på hennes röst på mig. Hon borde veta bättre om mig som spelare än jag skulle "visa mig för en lya"Jag tror att vi har minst en ond bland rösterna som nämner det svarta fåret. Jag tycker fortfarande det är skumt att hemlig röstade på paddi istället för mig.
fast röstade inte Artline på Hemlig?Men inte så pass skumt att du bytte och röstade på hemlig istället?
Fast ingen av teorierna innan min röst var ju så där våldsamt högkvalitativ, utan de flesta hakade på varandra med mer eller mindre vilda anklagelser. I mina ögon kan fortfarande exakt vem som helst vara ond eller god. Eftersom jag av misstag röstade ut Hedinn som var god i första DL i förra leken så kände jag att jag åtminstone inte ville ha ännu en avgörande röst i första DL på någon som är potentiellt god på mitt samvete.
(Dock känns det åtminstone lite skönt att rösten på mig kom från en fåtölj och inte från toaletten )
Varför menar du att @hemlig skulle röstat på just dig, det känns som jag missat något i resonemanget här.Att heffaklumpen var god avskriver min teori om förvirrad lya eller ja.. de kan vara förvirrande ändå men inte på det sättet.
Jag tror att vi har minst en ond bland rösterna som nämner det svarta fåret. Jag tycker fortfarande det är skumt att hemlig röstade på paddi istället för mig.
Käket på natten styr dom, inte lunchenFast om alla goda skulle tänka att de inte vill avgöra så blir det onda som styr lunchen. Det är bättre att ha fel än låta onda få som de vill tycker jag.
Sen har jag för mig att du är ny? Du kommer nog med tiden få lite mer vana av att rösta ut goda som God och då blir det nog lättare för dig att släppa.
Jag skulle valt dig för att du trodde jag är ulv för att Heffaklumpen röstade på Paddington för att denne signalerade?Att heffaklumpen var god avskriver min teori om förvirrad lya eller ja.. de kan vara förvirrande ändå men inte på det sättet.
Fast jag förstår GAs andemening. Om goda väljer att mer eller mindre lägga ner sina röster för att de inte vill avgöra några lyncher så kan onda styra vilka som blir lynchade genom att samla sina rösterKäket på natten styr dom, inte lunchen
Tror du på den teorin själv? Är bandet ens känt jag har aldrig hört talas om det?Jag håller på att däcka, så försöker rösta nu medan jag typ fortfarande är vaken.
Lobelias favorithäst hette Ramona, det låter som en feminin variant av Ramones! Och vet ni vad Ramones är?
Visa bifogad fil 48606
väldigt håriga! Ungefär som ulvar är. Jag tänker Lobelia kan ha försökt sig på en superdiskret vinkning till lyan om hon är det svarta fåret (slår vad om att killarna i Ramones var svara får under sin uppväxt också, som pricken över i:t!).
Superdiskret verkligen. Men det slinker inte förbi mina supetränade (supertrötta) falkögon (ser i kors).
Mistimed röstar på Lobelia
trädgård?
fast röstade inte Artline på Hemlig?
Du har ingen storebrorsa född på 60-talet, det hör jag detTror du på den teorin själv? Är bandet ens känt jag har aldrig hört talas om det?
Jag förstår det med. Funderade på att göra det i ot-färg men tänkte att smileys räcker.Fast jag förstår GAs andemening. Om goda väljer att mer eller mindre lägga ner sina röster för att de inte vill avgöra några lyncher så kan onda styra vilka som blir lynchade genom att samla sina röster