Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Att heffaklumpen var god avskriver min teori om förvirrad lya eller ja.. de kan vara förvirrande ändå men inte på det sättet.

Jag tror att vi har minst en ond bland rösterna som nämner det svarta fåret. Jag tycker fortfarande det är skumt att hemlig röstade på paddi istället för mig.

Att heffaklumpen var god avskriver min teori om förvirrad lya eller ja.. de kan vara förvirrande ändå men inte på det sättet.

Jag tror att vi har minst en ond bland rösterna som nämner det svarta fåret. Jag tycker fortfarande det är skumt att hemlig röstade på paddi istället för mig.

Men inte så pass skumt att du bytte och röstade på hemlig istället?

jag vet inte riktigt varför det är skumt att hon röstade på mig istället för dig, däremot reagerade jag på hennes röst på mig. Hon borde veta bättre om mig som spelare än jag skulle "visa mig för en lya"

Fast ingen av teorierna innan min röst var ju så där våldsamt högkvalitativ, utan de flesta hakade på varandra med mer eller mindre vilda anklagelser. I mina ögon kan fortfarande exakt vem som helst vara ond eller god. Eftersom jag av misstag röstade ut Hedinn som var god i första DL i förra leken så kände jag att jag åtminstone inte ville ha ännu en avgörande röst i första DL på någon som är potentiellt god på mitt samvete.

(Dock känns det åtminstone lite skönt att rösten på mig kom från en fåtölj och inte från toaletten :turd: :p )

Fast om alla goda skulle tänka att de inte vill avgöra så blir det onda som styr lunchen. Det är bättre att ha fel än låta onda få som de vill tycker jag.

Sen har jag för mig att du är ny? Du kommer nog med tiden få lite mer vana av att rösta ut goda som God och då blir det nog lättare för dig att släppa. :)

[/QUOTE]

Varför menar du att @hemlig skulle röstat på just dig, det känns som jag missat något i resonemanget här.

Fast om alla goda skulle tänka att de inte vill avgöra så blir det onda som styr lunchen. Det är bättre att ha fel än låta onda få som de vill tycker jag.

Sen har jag för mig att du är ny? Du kommer nog med tiden få lite mer vana av att rösta ut goda som God och då blir det nog lättare för dig att släppa. :)
Käket på natten styr dom, inte lunchen ;)

Sorry, kunde inte låta bli :p.

Jag skulle valt dig för att du trodde jag är ulv för att Heffaklumpen röstade på Paddington för att denne signalerade?

Jag håller på att däcka, så försöker rösta nu medan jag typ fortfarande är vaken.

Lobelias favorithäst hette Ramona, det låter som en feminin variant av Ramones! Och vet ni vad Ramones är?
Visa bifogad fil 48606
väldigt håriga! Ungefär som ulvar är. Jag tänker Lobelia kan ha försökt sig på en superdiskret vinkning till lyan om hon är det svarta fåret (slår vad om att killarna i Ramones var svara får under sin uppväxt också, som pricken över i:t!).

Superdiskret verkligen. Men det slinker inte förbi mina supetränade (supertrötta) falkögon (ser i kors).

Mistimed röstar på Lobelia
Tror du på den teorin själv? Är bandet ens känt jag har aldrig hört talas om det?

DL1

15.58 Heffaklumpen röstar på Paddington
17.52 Artline röstar på hemlig
17.55 Mistimed röstar på Lobelia
18.04 qitis röstar på heffaklumpen
19.24 hedinn röstar på Artline
19.47 hemlig röstar på Paddington
20.05 iiantazie röstar på qitis
20.13 flyingchange röstar på Niyama
20.45 glömmerallt röstar på flyingchange
21.20 Lobelia röstar på qitis
21.24 Paddington röstar på hemlig
21.26 Niyama röstar på heffaklumpen

Heffaklumpen bybo

Fast jag förstår GAs andemening. Om goda väljer att mer eller mindre lägga ner sina röster för att de inte vill avgöra några lyncher så kan onda styra vilka som blir lynchade genom att samla sina röster
Jag förstår det med. Funderade på att göra det i ot-färg men tänkte att smileys räcker.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar