Ledsen @godisklubba / @heffaklumpen men är det bara jag som är liiite besviken att det inte var typ mamsen eller sasse som dolde sig bakom det nya nicket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle man som god inte vilja ha ut fåret? Tänker att fåret lägger ju en dold röst och den kan röra till det en del. Det borde väl ändå vara bättre med en dold röst (fifflarens) än två (fifflaren och fåret)?
Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara viktigare att rösta ut ulvarna? Är det för att de käkar?
I så fall är jag med blind.Jag hittar inget om att fåret lägger en dold röst?
Svarta fåret brukar inte han nån sån förmåga och står det i trådstarten så är jag fan halvblind?
hemlig röstar på Paddingtontja, själv gillar jag ju att ha lite "kött på benen" innan jag röstar på någon. Men det är ju jag det.....
Ledsen @godisklubba / @heffaklumpen men är det bara jag som är liiite besviken att det inte var typ mamsen eller sasse som dolde sig bakom det nya nicket
Tycker inte alls det är ologiskt att man skulle vilja ha ut fåret, eftersom det är det lättaste att gå på såhär DL1. Såklart vill man ju hellre ha ut fåret än en god.Blev oväntat upptagen med annat så måste slänga iväg en röst out of the Blue. Förlåt för dålig motivering
Röstar på heffaklumpen.
För hennes röst på Paddington verkar vara att hon letar efter fåret. Inte ulvar. Kan vara en ulv som letar får tänker jag men vill träffa en god.
Lammkött? Kött på benen, skrev du. Du nämnde inte nåt om lamm. Lamm = får?Får se om jag fått det här rätt nu
Heffa och Hemlig röstar på mig pga att jag typ gillar lammkött och kanske signalerar till lyan med detta (dvs att jag skulle vara fåret även om Heffa snurrar till det först å skriver att jag skulle vara ulv. Well, som ulv finns det ingen anledning att sticka ut/signalera till någon. Heffa har ju inte spelat med mig tidigare, men Hemlig borde ha bättre koll på mig å veta att jag aldrig skulle göra ett sådan nybörjarfel om jag var svart får.
Qitis använder Heffas röst på mig som anledning till hennes röst på denne
Artline röstar på Hemlig för att Heffa (svart får?) kanske använt Hemligs (ulv?) inlägg för att visa sig
Hedinn röstar på Artline pga dennes teori ovan å att Art skulle endera kunna vara ulv och ropa på fåret men även att hon skulle protestera mot att Heffa tagit på sig får-rollen genom att rösta på någon hon vet inte är ulv.
Är det bara jag som känner mig snurrig nu?
Och sedan (än så länge) två röster som inte hänger ihop med övriga ovan.
mistimed röstar på Lobelia pga Ramona/Ramones
flying change röstar på Niyama
Jag tyckte det var märkligt att hellre leta får än ulv. Såklart att man inte ska få ut en god om man tror att det är ett alternativ. Annars spelar man ju med onda avsikter -eller hur?Tycker inte alls det är ologiskt att man skulle vilja ha ut fåret, eftersom det är det lättaste att gå på såhär DL1. Såklart vill man ju hellre ha ut fåret än en god.
20:05 iiantazie röstar på qitis
och nu ser jag att Iiantazie röstat på qitis för dennes röst på HeffaFår se om jag fått det här rätt nu
Heffa och Hemlig röstar på mig pga att jag typ gillar lammkött och kanske signalerar till lyan med detta (dvs att jag skulle vara fåret även om Heffa snurrar till det först å skriver att jag skulle vara ulv. Well, som ulv finns det ingen anledning att sticka ut/signalera till någon. Heffa har ju inte spelat med mig tidigare, men Hemlig borde ha bättre koll på mig å veta att jag aldrig skulle göra ett sådan nybörjarfel om jag var svart får.
Qitis använder Heffas röst på mig som anledning till hennes röst på denne
Artline röstar på Hemlig för att Heffa (svart får?) kanske använt Hemligs (ulv?) inlägg för att visa sig
Hedinn röstar på Artline pga dennes teori ovan å att Art skulle endera kunna vara ulv och ropa på fåret men även att hon skulle protestera mot att Heffa tagit på sig får-rollen genom att rösta på någon hon vet inte är ulv.
Är det bara jag som känner mig snurrig nu?
Och sedan (än så länge) två röster som inte hänger ihop med övriga ovan.
mistimed röstar på Lobelia pga Ramona/Ramones
flying change röstar på Niyama
läser du bland mina senare inlägg idag så ser du att jag åt lammstek igår å troligen (vilket det blev) även skulle äta resterna av idagLammkött? Kött på benen, skrev du. Du nämnde inte nåt om lamm. Lamm = får?
I tråden? De har jag missat av nån anledning .läser du bland mina senare inlägg idag så ser du att jag åt lammstek igår å troligen (vilket det blev) även skulle äta resterna av idag
Med tanke på att fåret ingår i vinstvillkoren denna lek så är det minst lika viktigt att få ut fåret som ulvarna (förutom då att fåret inte kan käka)Jag tyckte det var märkligt att hellre leta får än ulv.
Det var ju onekligen supersvårt att lägga en röst i första DL i den här leken, och jag vill gärna lägga en säkerhetsröst för att inte riskera att missa. Eftersom jag av misstag lade den avgörande rösten i första DL i förra leken så får det bli en förstaröst den här gången.
flyingchange rösta på Niyama pga hon kommer inte ihåg någon specifik ridskolehäst, vilket jag tänker kan vara ett tecken på att hon är ulv/granne som inte gillar ridskolehästar eller ridskoleelever.
kolla inlägg #67I tråden? De har jag missat av nån anledning .
Tror du på den teorin såpass mycket att du tyckter den är värd en andra röst? Jag förstår inte rikigt varför du inte valde att rösta på mig istället.hemlig röstar på Paddington
Tänker att hon är får som vill visa sig för lyan. Vill ju hellre ha ut en ulv, men eftersom fåret räknas in i vinstvillkoren (onda vinner om de är fler än goda) så är det bättre med en ond än en god, även om det inte är en ulv.