Skogsmulle-tråden 3!!

Sv: Skogsmulle-tråden 3!!

Gott Nytt År på dig själv och alla andra i mulletråden.

Här börjar nya året med riktigt skitväder. Regn eller underkylt regn gör vägar och allt till isbana. Gillar inte detta!!!

I går natt så frös det till riktigt ordentligt och hagen är värre än någonsin. Ett stort knöggelhav och hästarna stapplar fram med stort besvär. Nu är det även isgata mellan knögglarna så blir det inte bättre i morgon så måste jag släppa dom i en av sommarhagarna. Jösses! De måste ju kunna gå.

Snyft, vill ha ett härligt mjukt och rent snötäcke.

God fortsättning på det nya året!!!

Hade gjort ett nyårskort och skulle lägga in men photobucket men det verkade ha ändrat till nå mobile photobucket jag jag antog att det inte går att ladda upp från datan då :(
Får försöka hitta nån annan sida att ladda upp från....nån som har nå bra förslag??

Annars har det varit stenhårt i backen här ett tag nu. Men nu snöar det så vi får se hur mycket vi får och hur länge den tänker ligga kvar :crazy: Skulle bli plusgrader i morgon så risk att den försvinner fort :(

jag hade pixbox men den är ju borta nu. flickr har jag använt tidigare men jag tyckte det var meckigt.

häxan var stirrig idag! jag misstänker att det har med nyårsfyrverkerier att göra.. men känner jag henne rätt är hon som folk igen imorgon:) här snöar det kopiöst, men även här skulle det bli mildväder imorgon så vi får väl se.

Pixbox är tillbaka igen i ny regi. Hoppas att det kommer att funka nu. Tycker också att den varit enkel att använda. Mina gamla bilder finns kvar förutom dom album som blev förstörda tidigare.

Gott med snö. Skicka hit snön på tisdag tack. Här är det +3 nu men fortfarande lite lurigt halt på vägarna.

Helt Off topic, men vad glad jag blev när du skrev att pixbox var tillbaka. jag var en av dom som aldrig hann flytta mina bilder och se på f-n dom finns kvar.

/B

Du klickar på bilden du vill använda. Går ut till meny och klicka, klicka sen på "länka till den här bilden", sen väljer du alternativ 2 (markera den genom att dra med musen över den, blir blå, högerklicka kopiera, går tillbaka till forumsidan och klistra in länken.

Simsalabim :)

Tadaaa, hjälpte dig lite på traven kicki :)

32837075.jpg

Fin bild!

Önskar er alla skogsmullar god fortsättning, hoppas att ni alla får ett trevligt år :)

Vad som händer om man försöker använda den sida som kommer upp först numera på Photobucket, det vet jag inte. Men det finns ett alternativ längst ner som heter: "View full website". Klickar man där så kommer man till "gamla vanliga" Photobucket.

hej jag är ny här på buke men skogsmulle tråden verkar vara en tråd för mig:banana: jag har en ardenner som för tillfället är min skogmulle hon är ny för mig och alla tips å råd tar jag gladligen emot :bow:

Välkommen :)

Roligt med en ardenner :) Berätta gärna lite mer om er och gärna lite bilder ;)

Välkommen!

Häxan har fått nya skor idag och det snöar. Imorgon ska jag och A ut och rida.

Bilder? :) och välkommen förresten.

Var på markarbetsträning i går på ridskolan. Hästen kolugn under framskrittningen tills det dök upp 5 hästar :o. Studs, hopp, kast åt sidan och inte ett enda rätt när han skulle sätta ner tassarna i backen. Guuuud va spänd och knäpp han kan bli ibland. Ja ja ja, han lugnade ner sig sen och vi kunde trava riktigt hyfsat över bommarna mellanåt, tills vi hade hoppat ett hinder. Då vart det lite kört igen och han ville hellre galoppera sig igenom travövningen. Hade lite problem när vi skulle hoppa en låg serie eftersom jag håller honom för kort och släpper inte fram honom ordentligt. Blir stumma, korta och höga hopp. Fick ta serien ett antal gånger på rad tills jag släppte vågade släppa fram honom och det blev faktiskt tre hyfsade språng.

Svettig pålle när vi skulle åka hem.

Tänkte rida idag men det började blåsa och regnskurar och precis över 0:an. Lusten dog helt så jag putsade upp båda sadlarna i stället. I morgon blir det väl att ta tag i Jollans grejer så att dom också blir fina.

Nu har det visst börjat snöa lite ute...och blåser!

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 092
Senast: Bison
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
29
· Visningar
2 627
Senast: pepp
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar