Du har så fel det är antagligen din attityd som gör att du är singelVa jag tycker detsamma om mig, hade jag varit snygg hade jag inte varit singel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har så fel det är antagligen din attityd som gör att du är singelVa jag tycker detsamma om mig, hade jag varit snygg hade jag inte varit singel
Va jag tycker detsamma om mig, hade jag varit snygg hade jag inte varit singel
Hade du varit snygg så hade du inte varit singel, sorry…
Ingen vill säga vad du ska ändra för inget behöver ändras på utsidan.Samhället, får jag inga matchningar så är jag oattraktiv. Ni här vill inte ens säga vad jag bör ändra på i mitt utseende
Du har varken hyffs eller koll på vad en relation är.Va jag tycker detsamma om mig, hade jag varit snygg hade jag inte varit singel
Ursäkta!? Att du säger sånt här tror jag är precis varför du är ensam. Så säger man inte!![]()
Om du säger sånt här till folk är det nog bra om du låter bli att skaffa barn.Hade du varit snygg så hade du inte varit singel, sorry…
jag håller inte med. Men håller man inte med är man en hemsk människa enligt folk här.Haha, men snälla.
Mitt singelliv beror absolut inte på mitt utseende. Utan på dåligt mående.
Du kanske förstår nu att du är väldigt ensam? En sån attityd kommer man inte långt med.
Nu är det bara kvinnor i tråden, men en man hade sagt dr
jag håller inte med. Men håller man inte med är man en hemsk människa enligt folk här.
@pepp ta inte åt dig av den vidriga kommentaren!![]()
Det är minst en man med i tråden.Nu är det bara kvinnor i tråden, men en man hade sagt dr
jag håller inte med. Men håller man inte med är man en hemsk människa enligt folk här.
Den som fokuserar mest på utseende i den här tråden är ju du och du är inte man?Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
Då så.Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
Går inte alla efter utseende till viss del? Jag sveper ju inte höger på någon som inte tilltalar mig alls i hopp om att han ska ha trevlig personlighet.Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
Man kanske inte ska rekommendera saker man inte läst, men dessa står på min lista i alla fall:Kan du rekommendera några särskilda? Jag har letat utan framgång.
Män går efter utseende, lr vill ha yngre, bli bara kontaktad av 50-plussare typ och det har inget med mitt mående att göra
Denna bild tog jag igår, vet inte, men är jag så ful?