Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men min lista hade tidsangivelser på sig! Jag förtjänar åtminstone en klapp på huvudetDet var en hård kamp i pressure testet - men stort grattis till vår Joker @TeamLundVer som kammade hem priset. Att få vila upp sig några extra dagar verkar ha gjort susen för reaktionsförmågan
Din vinst kommer på PM...
Och nu över till Buke-rådet.
Ingen gillar en Besserwisser tror sig veta mer än alla andra, som kan mer än alla andra, även om det där med att göra upp eld och poppa popcorn inte var en av sakerna som denne kunde, men det var ju bara för att elden var för het. Övriga deltagare hade försökt stå ut nu i tre dagar men efter den här eftermiddagen då munnen gått i ett finns det bara en sak att göra - att sända hem Artline
Artline var Besserwisser
Återigen sätter sig Paddman och Mammas vid videoupptagningen och inser ganska så snart att @Koppen inte har röstat. Programledningen ska nu överlägga innan de beslutar om eventuella disciplinära åtgärder...
*klapp* *klapp*Men min lista hade tidsangivelser på sig! Jag förtjänar åtminstone en klapp på huvudet![]()
Tack nu känns det bättre!*klapp* *klapp*![]()
PapapapaaPaddman
Deltagarna börjar bli van vid signaturen som föregår Buke-rådet, men den här gången kommer något nytt!
Paddman med @Mammas vid sin sida deklarerar att programledningen börjar inse att det är en svår skara deltagare att hålla reda på i år - dels tar de sig inte till rätt plats i rätt tid och när de väl dyker upp, ja då följer de inte de enklaste instruktioner
Därför utsätts nu alla deltagare för ett Pressure Test
Att be snällt fungerade ju inte, men eftersom det redan säljs julpynt och julmusten står på hyllan i butikerna hemma i Svedala har vi kommit i tidig julstämning och har bestämt att den första deltagaren som producerar en komplett röstlista vinner en fördel inför morgondagen..
NääääÅterigen sätter sig Paddman och Mammas vid videoupptagningen och inser ganska så snart att @Koppen inte har röstat. Programledningen ska nu överlägga innan de beslutar om eventuella disciplinära åtgärder...
And therefore im evil...För att du på det stora hela känns skummast. Bara för att vi delar en tanke så behöver du inte vara god. Det känns verkligen som om du sitter på facit och inte bemödar dig att läsa leken och leta onda.
Inte nödvändigtvis men du kändes mest ond idag...And therefore im evil...
Det är redan upptagettror jag ska be Gunnar byta mittnick till Förvirrad..,
![]()
Fullständigt OT men jävlar vad många med "förvirrade" nick det finns...