Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

@Breaktown - vill bara förtydliga med att hon var den enda som jag då skulle kunna placera åt det onda hållet, för jag känner att så hade nog jag också spelat som jag var ny och ond. Detta är min fösta lek och har ingen aning om hur man tänker och hur man bör tänka. Det tar emot att skylla på att jag är ny, men jag märker redan skillnad på hur jag tänker nu och när vi precis började. Så nu kan jag se lite fler utstickande beteende.

Breaktown röstar på matmissbrukaren

Av teorier jag skrivit tidigare som nog ingen vill att jag upprepar. Att hon skulle agera som hon gjorde när hon röstade på mig och deklarerade att hon inte skulle ändra sig kan jag på inget sätt se gagna de goda om MM vore god. Alltså tror jag att hon är ond.

Uppdaterar

TeamLundVer röstar på Artline

Habina röstar på Matmissbrukaren

Cirkus röstar på Breaktown

Glömmerallt röstar på Matmissbrukaren

Artline röstar på snurrfian

Bumpo röstar på Koppen

Lilltess röstar på Artline

Snurrfian röstar på Artline

Uppdaterar

Bumpo röstar på Koppen

@Breaktown - vill bara förtydliga med att hon var den enda som jag då skulle kunna placera åt det onda hållet, för jag känner att så hade nog jag också spelat som jag var ny och ond. Detta är min fösta lek och har ingen aning om hur man tänker och hur man bör tänka. Det tar emot att skylla på att jag är ny, men jag märker redan skillnad på hur jag tänker nu och när vi precis började. Så nu kan jag se lite fler utstickande beteende.

Jag vet! Jag hann inte skriva klart alla teorier eftersom jag insåg att dl var 21:30. Alltså blev det rätt märkligt det här eftesom jag bara skrev om typ första dagen när det gäller dig. Får gå igenom mer om jag överlever lynchen.

Habina - Jag tycker det är lite märkligt att lägga upp en kollega (Idahoe) för lycnh med en förstaröst. Visst har det hänt förut men det känns mer sannolikt att Habina är god och röstade på den hon tyckte var mest misstänksam. Mot goda hållet just nu.
La sin röst på mig ikväll. Rätt vag egentligen.

Lilltess - Röstar i första dl på Cirkus med teorin att hon verkar för seriös med att leta ulvar. Jag förstår inte alls den teorin så min röst hamnar på henne pha hennes röstmotivering på Cirkus. Hon är ny så hon kanske är lite ursäktad där ändå. Sen lägger hon en ströröst på Artline för att hon tycker att hon sticker ut och inte verkar leta ulvar. Tvärtom har jag tyckt att Artline kommer vettiga funderingar i dom få inlägg hon skrivit. Av tidigare erfarenhet när jag lekt med Artline så har hon inte varit superaktiv, så jag känner igen hennes spelsätt men det säger ju ingenting om ifall hon är god eller ond. Lilltess är neural för tillfället.

Artline - Se även i teroin ovan om Lilltess vad jag skrivit om henne där. Hon lägger sin röst på LenaH i första lynch med en rätt så vag teori, men det är första dagen och alla griper efter halmstrån. Men nu senare idag så blev hon mer skum efter sin diskussion med Snurrfian. Så jag vet inte vad jag ska tro just nu. Det går inte att få något grepp om henne nu känner jag. Mer mot det onda hållet för tillfället.

Glömmerallt - Även hon lägger en lätt förstadagensröst på LenaH. Är sedan inte aktiv dag två så det är lite svårt att få koll på henne just nu känner jag. Måste gå igenom det hon skrivit idag igen.

Cirkus - Skrapar fram förstadagensröst som är helt okej. Verkar leta onda på riktigt och kommer med vettiga teorier och analyserar det som sker i leken. Har inte stuckit ut något utan hållit sig rätt så neutral genom leken. Är mot det goda hållet just nu.

Breaktown - Har jag haft långa diskussioner med som jag faktiskt inte orkar repetera ytterligare en gång till.
Men hon har inte på något vis gjort så jag ändrat mina tankegångar om henne idag. Så att hon är mot ondare hållet står kvar.

Snurrfian - Tycker hon ligger lite under radarn och flyter med rätt så bra i leken. Det hon har skrivit har verkat vettigt men snurrigt på samma gång. Neutral just nu.

Koppen - Skriver inte så mycket men kommer med lite tankar i dom inlägg hon skrivit och verkar försöka leta onda och analysera vad som skett i leken. Neutral mot goda hållet.

Bumpo - Tittar in lite då och då, inte så aktiv. Så har inte så mycket att säga om henne än.

TLV - Även henne har jag inte så mycket att säga om, hon kom ju in bara nyss i leken så behöver se mer från henne. Håller dock med om hennes funderingar i inlägg #433. Neutral just nu.

Matmissbrukaren röstar på Breaktown

Enligt ovan teori

Bumpo röstar på Koppen

Nu är det oliiiiidligt
Var är Breaktown, Koppen och Matmissbrukaren?

Uppdaterar

Bumpo röstar på Koppen

Matmissbrukaren röstar på Breaktown

17:27 TeamLundVer röstar på Artline
18:16 Habina röstar på matmissbrukaren
18:24 cirkus röstar på Breaktown
21:08 glömmerallt röstar på Matmissbrukaren

21:14 Artline röstar på Snurrfian
21:22 bumpo röstar på koppen
21:24 Lilltess röstar på artline
21:26 Snurrfian röstar på Artline
21:28 Breaktown röstar på matmissbrukaren
21:30 Matmissbrukaren röstar på Breaktown

Jag förstår hur du menar och jag kan delvis hålla med.

Jag tycker att @Matmissbrukaren har kommit med fler och bättre tankar om de övriga idag. Men just igår kände jag inte igen henne. Nu känns hon mer som sig själv. Vilket jag också tagit upp i tidigare inlägg.

Däremot tror jag fortfarande inte att @Breaktown är ond (även om hon självklart kan vara det.)
Så varför röstade du på mig då om vi delar filosofi?

17:27 TeamLundVer röstar på Artline
18:16 Habina röstar på matmissbrukaren
18:24 cirkus röstar på Breaktown

21:08 glömmerallt röstar på Matmissbrukaren
21:14 Artline röstar på Snurrfian
21:22 bumpo röstar på koppen
21:24 Lilltess röstar på artline
21:26 Snurrfian röstar på Artline
21:28 Breaktown röstar på matmissbrukaren
21:30 Matmissbrukaren röstar på Breaktown
Har jag missat @Koppen eller har hon missat att rösta? @Mammas @Paddington

Så varför röstade du på mig då om vi delar filosofi?
För att du på det stora hela känns skummast. Bara för att vi delar en tanke så behöver du inte vara god. Det känns verkligen som om du sitter på facit och inte bemödar dig att läsa leken och leta onda.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar