Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Fast vänta lite här nu, du menar att Jfrelins röst första DL var en alibiröst på Idahoe? Jfrelin hade ju uppenbarligen inte en aning om att Idahoe var ledarulven, för då skulle ulvarna inte ha försökt äta Idahoe... Det verkar ju jättedumt... Då är väl snarare Idahoes röst på Breaktown mer märklig i och med att Idahoe vill få ulvarnas uppmärksamhet.
Med det i bakhuvudet så är din röst på Idahoe betydligt mer lik en alibiröst än Jfrelins i första DL på Idahoe som Jfrelin inte vet om är ulv...

Nu vet jag att det inte var en alibi röst på Idahoe. Men då visste jag inte det.

Hur vid om Idahoes röst på break var ett kontaktförsök till uvlarvna eller ej är absolut något att notera och fundera över. Vilket jag skrivit tidigare.

Vad tyder på att du är god? Du började fråga ut mig efter jag verkade tveksam till dig.

Nu vet jag att det inte var en alibi röst på Idahoe. Men då visste jag inte det.

Hur vid om Idahoes röst på break var ett kontaktförsök till uvlarvna eller ej är absolut något att notera och fundera över. Vilket jag skrivit tidigare.

Vad tyder på att du är god? Du började fråga ut mig efter jag verkade tveksam till dig.
Nej jag började i fråga dig när din teori inte höll, och det gör den fortfarande inte... Jag har fortfarande inte förstått varför du röstade på Idahoe när hon åkte ut, den rösten ser helt klart misstänkt ut som en alibiröst...
Vilka tveksamheter har du skrivit om mig?

Jaha nu hittade jag vad du menade @Artline att jag hoppas överleva natten? Det är mest ett skämtsamt sätt att säga godnatt... I natt kan jag vara säker på att överleva eftersom Lobelia var bagaren och ulvarna inte kan käka i natt. Gör det mig ond menar du?:confused:

Jaha nu hittade jag vad du menade @Artline att jag hoppas överleva natten? Det är mest ett skämtsamt sätt att säga godnatt... I natt kan jag vara säker på att överleva eftersom Lobelia var bagaren och ulvarna inte kan käka i natt. Gör det mig ond menar du?:confused:

Jag förstår inte riktigt hur du inte kan förstå min röst. Men jag kan förstå varför du tror att det är en alibiröst men jag vet att du har fel.

Det känns som du på flera ställen skriver saker som skulle bevisa att du är god och att du när jag skrev det inte verkade ha så mycket åsikter mot folk. Men det är bättre nu. Men jag skulle gärna vilja se vad du tycker om de andra deltagarna.

Du får tycka att jag verkar ond men jag vill gärna veta vad du tycker om alla andra :)

Jag förstår inte riktigt hur du inte kan förstå min röst. Men jag kan förstå varför du tror att det är en alibiröst men jag vet att du har fel.

Det känns som du på flera ställen skriver saker som skulle bevisa att du är god och att du när jag skrev det inte verkade ha så mycket åsikter mot folk. Men det är bättre nu. Men jag skulle gärna vilja se vad du tycker om de andra deltagarna.

Du får tycka att jag verkar ond men jag vill gärna veta vad du tycker om alla andra :)

Ja jag tycker fortfarande att din röstteori är knepig, att det var rätt att rösta på Idahoe, absolut.

Jag har haft åsikter om flera och nyss tyckte koppen att jag gick åt Bumpo väldigt hårt så jag vet inte om jag verkligen kan klassas in som att bara fråga om dig...

Ja jag tycker fortfarande att din röstteori är knepig, att det var rätt att rösta på Idahoe, absolut.

Jag har haft åsikter om flera och nyss tyckte koppen att jag gick åt Bumpo väldigt hårt så jag vet inte om jag verkligen kan klassas in som att bara fråga om dig...

Jag känner mest att jag inte vet vad du tycker och tänker om de andra deltagarna. Vilka du tycker är misstänkta och vilka du tycker verkar goda.

Jag ska läsa om de senaste sidorna och se om jag blir klokare.

Matmissbrukaren verkar ha fastnat i diskussionen med Breaktown och dessutom är lite less på leken.
Habina Resonerar fram och tillbaka och verkar varken god eller ond, jag röstade på henne igår men idag kommer min röst att hamna på något annat ställe om hon inte skriver något väldigt oväntat. ;)
Koppen lite förvirrad och dålig koll, men har inte skrivit något konstigt egentligen
Cirkus verkar ha dåligt med tiden för leken men i övrigt är det inget som väcker min uppmärksamhet.
Lilltess Försöker hitta teorier men lyckas inte riktigt alla gånger, känns mest förvirrad, ny och ensam.
bumpo väldigt frånvarande, har förklarat varför men jag skulle önska att se mer.
Breaktown verkar slipad som vanligt, har fastnat en del med MM men även kommit med andra teorier. Slipad och kan vara ond som god...
Artline sticker ut, vill inte riktigt förklara sin röstning på Idahoe som jag tycker verkar vara en alibiröst. Vill att jag ska skriva mer om andra när jag försöker få svar på det jag fundera?

Jag känner mest att jag inte vet vad du tycker och tänker om de andra deltagarna. Vilka du tycker är misstänkta och vilka du tycker verkar goda.

Jag ska läsa om de senaste sidorna och se om jag blir klokare.
Jag är väldigt försiktig med att skriva vem som är ond eller god, jag har fått skit när jag har gjort det tidigare så nu tänker jag inte göra det.

För att inte missa röstningen idag då jag inte vet hur lång tid resten av kvällens bestyr tar så kommer jag att rösta nu.

Jag har två som jag velar emellan framför allt. Det är Artline och Breaktown. Båda är misstänkta men på olika grunder. Break har egentligen inte gjort nånting skumt själv och bara det är gör mig nervös dessutom så är hon så slipad och förklarar så noga allting och har svar på tal på precis allt. Det känns inte riktigt bra att lägga rösten där men samtidigt så är hon den som ändå gjort mig mest misstänksam. Artline har lite mer på pluskontot trots allt. Om jag hinner in så kanske jag ändrar min röst.

Alltså tolkar jag dig rätt nu?

Du tror att jag är ulv för att:

1. Jag har inte gjort något skumt
2. Jag förklarar allting noga
3. Jag har svar på tal på allting.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att nu har du ju iaf kommit med något som jag inte har någon förklaring till :laugh:

Men jag måste ändå fråga. Varför väljer du inte att rösta på någon som du tycker har gjort något skumt, och/eller inte kan förklara sina inlägg, och/eller inte har svar på tal?

Men jag måste ändå fråga. Varför väljer du inte att rösta på någon som du tycker har gjort något skumt, och/eller inte kan förklara sina inlägg, och/eller inte har svar på tal?
Där är du lurig. Flr även om du nte har svar på allt så lyckas du formulera dig som att du har det :cool:;):up:

Alltså tolkar jag dig rätt nu?

Du tror att jag är ulv för att:

1. Jag har inte gjort något skumt
2. Jag förklarar allting noga
3. Jag har svar på tal på allting.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att nu har du ju iaf kommit med något som jag inte har någon förklaring till :laugh:

Alltså - det är ju helt galet om man tänker efter, men det är ju plus att du inte kan förklara. Samtidigt så är det kanske så att du verkligen har svar på tal just för att Du egentligen inte själv gjort något helt galet, men bara för att man har svar på tal betyder det inte att man är god. En ond kan spela helt prickfritt och bli sänkt av sina egna. Få mig inte att vackla O_o

Just nu så tycker jag att Artline kliver upp ett par pinnhål på skumlistan. Just detta med hennes förklaringar om alibirösten på Jfrelin, det känns inte riktigt stabilt. Äh, jag vet inte. Jag måste bida min tid lite innan jag eventuellt ändrar eller så dyker nån annan upp och är skitskum och så måste jag rösta på den istället, men just nu så ligger rösten kvar

Ja ungefär så, hon var frånvarande, kasta sig in och röstade i lite panik och försvann igen. Känns lite märkligt, men det kan mycket väl beror på ett eget liv och ha absolut noll med leken att göra. Eller så är hon ulv och hade svårt att komma på någon teori, jag tycker att det är svårt att hitta något riktigt att gå på överlag, det finns några små märkliga saker men inget som riktigt pekar på ulv!! :D
Men nu i efterhand med lite facit i hand, tycker du det är märklgt ff?
Sånt brukar osa ulv hos mig. Det har trots allt gått två nätter

Alltså - det är ju helt galet om man tänker efter, men det är ju plus att du inte kan förklara. Samtidigt så är det kanske så att du verkligen har svar på tal just för att Du egentligen inte själv gjort något helt galet, men bara för att man har svar på tal betyder det inte att man är god. En ond kan spela helt prickfritt och bli sänkt av sina egna. Få mig inte att vackla O_o

Så din teori är alltså att jag är ond men har spelat helt prickfritt och håller på att bli sänkt av mina egna. Intressant eftersom det är du som har röstat på mig och därmed håller på att sänka mig O_o :p :laugh:

Men mer allvarligt så undrar jag ändå varför du inte prioriterar att rösta på någon som gjort saker du faktiskt tycker är misstänkt?

Jag är nog lite inne på samma spår som @cirkus när det gäller @Breaktown för om man är en van spelare bör man veta att man som ulv inte kan vara det minsta musstänksam och måste ha svar på tal -så att ingen misstänker en ;)

Men nu i efterhand med lite facit i hand, tycker du det är märklgt ff?
Sånt brukar osa ulv hos mig. Det har trots allt gått två nätter
:rofl: Jag var tvungen att kolla vad du hade citerat! :D Och nej det är inte märkligt vilket jag har skrivit senare i min sammanfattning. Så här skrev jag för en liten stund sen: "Habina Resonerar fram och tillbaka och verkar varken god eller ond, jag röstade på henne igår men idag kommer min röst att hamna på något annat ställe om hon inte skriver något väldigt oväntat. ;)"
Den som jag tycker är märklig fortfarande är @Artline , men om det gör henne ond är jag heller inte helt övertygad om.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar