Oj, jag insåg precis att dl var 21:30 och inte 22:00. Höll på att gå igenom spelet men kommer inte hinna så här kommer det jag skrivit hittills. Kan vara lite ofullständigt just pga det.
Koppen – blir upprörd när hon upplevs förvirrad. Men det är svårt att tycka något annat när hon först inte har koll på ledarvargen, och sen inte på dödsfienderna. Antingen så är hon förvirrad eller så spelar hon väldigt slarvigt. Oavsett så säger det kanske inte så mycket om hennes roll. Röstar på Idahoe vilket är på plussidan. Så tidigt borde det inte ha varit tal om någon uttalat offrande.
Lilltess tycker igår att Artline är den enda som har ett beteende som sticker ut, detta eftersom hon spelat så undanglidande. Jag säger inte emot om Artline, men lite lustigt är det att det är det enda som sticker ut för Lilltess. Röstar sen också på Artline.
Snurrfian har gått mig förbi lite under spelet känner jag. Hon skriver en del iaf försök till teorier men framför allt när hon ska gå igenom alla så blir det mest ett referat av aktivitet och hur de känns. Inte så mycket faktiska teorier som alltid får mig att reagera. Röstade på Habina igår. Rösten i sig är inte så märkligt, men en liten notering eftersom jag börjar fundera på Habina åt det godare hållet.
Habina gör ganska snabba antaganden, vilket jag iofs tycker är lite märkligt. Samtidigt så håller jag väl med henne om de flesta antaganden hon gör, och hon hade rätt om Idahoe och gör det först, samma resonemang som vid Koppens röst fungerar.
Bumpo har jag också nästan glömt bort, kanske för att hon inte varit så aktiv. Jag kan ju inte säga annat än att jag håller med henne om resonemanget kring mig och matmissbrukaren.
Cirkus röstade på Habina igår, samma tanke som om Snurrfian. Kommer med en i mina ögon ologisk teori kring varför Idahoe skulle vara min ulvkollega som godförklarar mig. Varför har jag skrivit tidigare men kortfattat hade jag blivit rejält oglad om en ulvkollega hade agerat så. Gör en mycket märklig röst på mig idag. Jag kan absolut köpa att man misstänker att någon är ond trots att man inte har några konkreta saker att ta på. Men varför man prioriterar en sådan misstanke i röstning framför folk som faktiskt gjort saker man anser konstiga begriper jag inte.
Artline lägger sista rösten på Idahoe vilket mycket väl skulle kunna vara en alibiröst. Hon försöker få Idahoes röst på mig dag 1 till att vara ett tecken till lyan. Jag håller med övriga om att förklaringen kring alibirösten är mycket vacklande. Kommentaren nu på slutet om jokern är ännu märkligare. Hur kan hon veta att det hade fattats en ulv? Varför skulle ledarvargen Idahoe ha vetat att jokern är ulv (om hon är det)? Varför skulle Snurrfian om hon är ulv veta att jokern är ulv? Eller är det så att Artline faktiskt vet att ulvarna vet att jokern är ulv? Konstigt är det iaf.