Bumpo-dyker upp och försvinner och folk som försvinner misstänker jag direkt...
glömmerallt- har heller inte visat sig idag.
Snurrfian-fortfarande jag...
Habina- missade koppen i sin sammanställning, det kan vara så att jag kom på anledning men Habina känns lite stressad i sina röstningar och inte helt genomtänkt. Det kan vara livet och det kan vara att det är svårt att motivera röstningarna...
Idahoe- skriver och kommer med teorier, de verkar helt vettiga vilket känns bra, men även det gör mig nervös...
cirkus- har inte skrivit så mycket idag, jag hoppas att det inte är pga något problem hemma utan att det är för att hon vill ligga lågt...
Koppen- Du får förlåta men det är förvirrat, dålig koll på roller och med spelare och lägger en röst på någon som har kommit med teorier, köper anledningen till att vara borta idag, gårdagens röstning men röstar ändå efter sin teori ?
Matmissbrukaren- kommer med en hel del teorier och en del är märkliga..
Lobelia- väldigt lite teorier och väldigt frånvarande... Plus på bra listor!
Artline- ny för mig och svår att få någon koll på, kommer med en del funderingar men inget som går att utläsa åt något håll.
Breaktown- mycket teorier bra förklaringar på det mesta, är dock en "gammal räv" och det får jag inte glömma bort, jag är lätt att lura upp på väggarna...
Lilltess- ny för mig här också, svår att få något grepp om även om första röstningen kanske var märklig men samtidigt är det svårt som ny och första dag...