Jag inser att tiden springer ifrån mig, så jag postar lite tankar successivt. Ber om ursäkt för om jag upprepar mig på vissa personer, men hellre det än att jag missar något.
Bumpo. Skriver inte så mycket, men det hon skriver tycker jag känns vettigt. Sätter henne åt det godare hållet just nu.
Breaktown. Jag tror inte Idahoe godförklarade en av sina ulvkompisar, utan lutar åt att breaktown är god. Som jag nämnt tidigare försöker hon förklara och reda ut missförstånd, det gör att jag sätter henne åt den godare sidan.
Glömmerallt. Precis som med Breaktown så tror jag Idahoe försökte lura oss genom att godförklara glömmerallt. Jag tror att hon är god, även om hon gjorde det oförlåtliga (
) och missade en röstning.
Cirkus. Röstar på mig igen, men då hon hamnat i ett stressat läge har hon inte läst så mycket av leken och går på samma motivering som dagen innan. Känns ändå åt det goda hållet. Hoppas att hon kommer med några kloka inlägg idag.
Matmissbrukaren. Röstar på breaktown då hon upplever att hon letar ”lätta” teorier att rösta efter. Själv tror jag att matmissbrukaren och breaktown blev dödsfiender, då matmissbrukaren ofta brukar vara snabb att rädda sig själv oavsett roll. Dvs hon vill få ut breaktown så hon får immunitet i två dygn. Lutar just nu åt det ondare hållet, men kan också vara god som försöker rädda sig själv.
Koppen. Missade första röstningen, men röstar på onda Idahoe i andra. Teorin är kanske inte så djuplodande, men det är ändå en röst på en ond, så jag har koppen som neutral ett tag till.
Resten av er,
Snurrfian,
Lilltess och
TeamLundVer är fullständiga frågetecken. Med lite matematik borde dock minst två (av alla nämnda alltså) vara onda, just nu vet jag inte alls hur jag skall rösta.