Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Det var en hård kamp i pressure testet - men stort grattis till vår Joker @TeamLundVer som kammade hem priset. Att få vila upp sig några extra dagar verkar ha gjort susen för reaktionsförmågan ;)
Din vinst kommer på PM...

Och nu över till Buke-rådet.
Ingen gillar en Besserwisser tror sig veta mer än alla andra, som kan mer än alla andra, även om det där med att göra upp eld och poppa popcorn inte var en av sakerna som denne kunde, men det var ju bara för att elden var för het. Övriga deltagare hade försökt stå ut nu i tre dagar men efter den här eftermiddagen då munnen gått i ett finns det bara en sak att göra - att sända hem Artline

Artline var Besserwisser

Det var en hård kamp i pressure testet - men stort grattis till vår Joker @TeamLundVer som kammade hem priset. Att få vila upp sig några extra dagar verkar ha gjort susen för reaktionsförmågan ;)
Din vinst kommer på PM...

Och nu över till Buke-rådet.
Ingen gillar en Besserwisser tror sig veta mer än alla andra, som kan mer än alla andra, även om det där med att göra upp eld och poppa popcorn inte var en av sakerna som denne kunde, men det var ju bara för att elden var för het. Övriga deltagare hade försökt stå ut nu i tre dagar men efter den här eftermiddagen då munnen gått i ett finns det bara en sak att göra - att sända hem Artline

Artline var Besserwisser
Men min lista hade tidsangivelser på sig! Jag förtjänar åtminstone en klapp på huvudet :(

PapapapaaPaddman

Deltagarna börjar bli van vid signaturen som föregår Buke-rådet, men den här gången kommer något nytt!

Paddman med @Mammas vid sin sida deklarerar att programledningen börjar inse att det är en svår skara deltagare att hålla reda på i år - dels tar de sig inte till rätt plats i rätt tid och när de väl dyker upp, ja då följer de inte de enklaste instruktioner :p

Därför utsätts nu alla deltagare för ett Pressure Test :nailbiting:

Att be snällt fungerade ju inte, men eftersom det redan säljs julpynt och julmusten står på hyllan i butikerna hemma i Svedala har vi kommit i tidig julstämning och har bestämt att den första deltagaren som producerar en komplett röstlista vinner en fördel inför morgondagen..

Spök och jag gjorde det helt utan betalning och inte ville spelledningen höra min sida av det så kallade fusket.

Då kopplar vi över till studio3 där vi precis lyckats få tag på Artline på en knastrig lina och får en snabb intervju.

Hur känns det att lämna Robinson-Buke? Tråkigt men det känns helt okej.

Är du nöjd med din tid här? Jo jag är nöjd. Jag åkte vid en lynchning senare än vanligt :)

Vad hade du gjort annorlunda såhär i efterhand? Jag tror inte jag hade kunnat göra något annorlunda om jag inte hade viljat vara passiv.

Vad har du att säga till kvarvarande deltagare? Heja goda! Ni klarar det här :)

Då har programledningen diskuterat färdig och tyvärr är reglerna glasklara i Robinsonreglementet Sektion 43 §129, 3e stycket - vid två missade röstningar riskerar man att diskas från leken. Tyvärr @Koppen, du måste lämna Robinson-Buke omedelbart.

Som tur var är programledningen förberedd på allt och har en ersättare stående i kulissen utifall att.
Vi välkomnar @Killaloe som gör comeback i dokusåpasammanhang!

Fullständigt OT men jävlar vad många med "förvirrade" nick det finns...

Det är för att buke består av förvirrade hen/hönor ;) :D

Och för att inte starta för OT - hej på er allihopa! Det känns tufft att bli nedsläppt på en ö bara sådär. @Paddington kidnappade mig just som jag tänkte lägga mig i soffan och äta chips, men jag inser att sådana bekvämligheter kanske inte kommer bli aktuella här?! :(

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar