Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast själva fetningen stod väl Cirkus för?
Ja det var det nog, men jag syftade på meningen varför jag skrev det med fetad stil var för att jag inte kunde citera cirkus
inlägg just då och att alla skulle förstå vad jag menade
Jag tror hon valde mig eftersom jag påpekade att det inte riktigt stämde med hennes teorier... Hon kunde egentligen inte förklara varför hon röstade på Idahoe i andra röstning, hon pekade på att Jfrelin hade lagt en alibiröst på Idahoe, vilket hon i det läget inte borde veta... Så antagligen så hade hon lagt in ett påstående om Idahoe och fick veta att hon var ond...Och borde hon då inte ha röstat på Jokern i första hand, varför välja Snurrfian?
Men du lyckades bättre med färgsättningen!@Snurrfian 2själar en tanke
Du vet annars rör jag ihop det alldeles galet mycketMen du lyckades bättre med färgsättningen!
*antecknar* färgsätt så att du inte rör ihop allt!Du vet annars rör jag ihop det alldeles galet mycket
Så du röstar på mig för att jag röstade på Artline när hennes teori inte höll? Jag var den enda som hade en teori, de andra som röstade på henne följde i princip min teori... Så om jag hade varit först med att lägga min röst på artline så hade du inte trott att jag var ulv? Dessutom var det flera som röstade efter mig, Matmissbrukaren hade lika många röster som Artline, hade koppen/killaoe röstat på henne så hade hon åkt ut istället.Snurrfian. Röstat Lobelia-Habina-Artline. Hon var den som satte spiken i kistan för Artline + att Artline röstade på henne, så jag tror hon är ond.
Habina röstar på snurrfian enligt ovanstående argument.
Så du röstar på mig för att jag röstade på Artline när hennes teori inte höll? Jag var den enda som hade en teori, de andra som röstade på henne följde i princip min teori... Så om jag hade varit först med att lägga min röst på artline så hade du inte trott att jag var ulv? Dessutom var det flera som röstade efter mig, Matmissbrukaren hade lika många röster som Artline, hade koppen/killaoe röstat på henne så hade hon åkt ut istället.
TeamLundVer. Röstat ???-???-Artline. Vet inte vad jag skall tro och tänka, men hon får vara neutral tills vidare. Svårt med den där jokern.
Snurrfian. Röstat Lobelia-Habina-Artline. Hon var den som satte spiken i kistan för Artline + att Artline röstade på henne, så jag tror hon är ond.
Habina röstar på snurrfian enligt ovanstående argument.