Jag har en väldigt liknande lista som habina måste jag säga.
Snurrfian är helt klart överst på min lista över misstänkta idag, jag håller det som troligt att Artline visste nånting om henne och därför la sin röst där. OM det inte är så att Art var trollad att rösta på Snurrfian och skrev sin tanke om Jokern pga vi skulle haka i det istället. Fan. Lutar åt det onda hållet trots allt.
Lilltess har inget bra röstrecord. Hon har röstat på goda Artline två gånger. Och så en röst på mig. Det är en smula graverande och gör att hon för tillfället lutar på det onda hållet.
Bumpo har jag otroligt svårt att placera i denna lek. Få inlägg. Röstningen är svår att säga nånting om eftersom ingen av de hon röstat på hittills har åkt och vi vet vilken roll de hade. Jag är lite tveksam till rösten på Koppen/Killaloe, jag höll ju Koppen åt det goda hållet just med avseende på hennes tankar runt Idahoe på ett tidigt stadium. Men någon behöver ju inte bli ond bara för att den röstar på en som jag håller åt det goda hållet. Men att rösta på Koppen med motiveringen att Koppen är inaktiv, alltså det kommer från en som har hälften antal inlägg mot Koppen. Får inte riktigt ihop den ekvationen
Killaloe (Koppen) har jag ju haft åt det godare hållet pga tankarna runt Idahoe, men jag blir lite fundersam över inlägg #639. Jag tycker det är ganska givet att om Artline visste något om Snurrfian så röstar hon på henne. Att hon tog upp jokern känns inte som så väldigt graverande. Hade varit säkrare på jokern hade hon väl försökt få ut henne istället? Lutar mot neutral just nu
Habina har jag helt släppt alla misstankar emot (fan ta dig om du är ond - då blir det gropen
). Vi är inte helt överens om alla, men tillräckligt många slutsater för att jag lägger henne åt den goda sidan.
Breaktown var min huvudmisstänkte igår, jag har inte helt släppt henne, men hon är lite färgad av tjafset (dödsfienderna???) med matmissbrukaren, jag skulle vilja se riktigt tjocka teorier mot några andra. Hon är i allafall mer neutral möjligt god.
Matmissbrukaren och Breaktown verkar ju ha ett horn i sidan på varann och jag kan tänka mig att de blivit dödsfiender. Jag tycker att MM är precis som vanligt när hon är pressad och god. Slår omkring sig med kraft. Jag kan inte se något skumt som hon har gjort bredvid detta tjafs. Så hon får ligga kvar som neutral möjligt god. (ha ha samma som Break - jag
tror att om den ena är god så är nog den andra också det)
Glömmerallt tror jag också kan vara god. Hon har inte fått igng ulvradarn. Snarare tvärt om. Hon var först att nämna att Break och Matmissbrukaren kan vara dödsfienderna. Jag tror ju att hon har rätt.. Snarare känns det som att hon ville sätta fingret på att detta kan vara ett tjafs utanför den vanliga delen av leken och att vi ska försöka se bort ifrån det. Och det tycker jag känns bra. Hellre leta ulvar än fokusera på ett tjafs som kanske är en twist. Lutar mot god
TeamLundVer det är ju inte riktigt bra för Jokern att bli omnämnd på det viset hon blir av Artline. Visserligen med en brasklapp, men njae. Pga detta så lutar TLV över åt det onda hållet.