Bumpo
Tycker hon kommer med bra saker. Men det är svårt att säga vart hon står. Men hon har inte skrivit något konstigt än.
glömmerallt
Synd att hon missade gårdagens röstning. Hon har inte skrivit något jag reagerar på. Känns väldigt snäll. Det säger dock inget om hennes roll.
Snurrfian
Skriver inför varje natt att hon hoppas överleva natten. Jag tycker hon försöker godförklara sig lite väl mycket och hon skriver mycket om ingenting egentligen.
cirkus
Hon gör ett intryck av att leta onda. Men jag tycker nog ändå det är svårt att veta vart jag har henne och skulle vilja se mer av henne.Skulle gärna vilja höra mer av misstankarna av Habina.
Habina
Tycker även hon kommer med bra saker. Tycker hon lyssnar på andra deltagare på ett bra sätt.
Koppen
Har inte skrivit så mycket men i det hon skrivit så tänker hon som mig. Hon lade andra rösten på Idahoe. Det gör att jag i skrivande stund tror att jag vågar ha henne som god och att Idahoes röst på henne inte känns som en alibiröst.
Lilltess
Känns ensam och ny. Ingen direkt åsikt om henne. Men det känns som hon försöker.
Matmissbrukaren och Breaktown
Jag orkar inte läsa igenom deras inlägg nu. Breaktown har jag skrivit om tidigare.
TeamLundVer
Välkommen