Alltså jag tycker det är märkligt att folk väljer att rösta på någon med motiveringen att de tror den är onda spionen? Som jag ser det är det viktigare att få ut ulvar eftersom de kan äta och det borde väl vara minst en ulv kvar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev bortbjuden på middag så det blir lite ont om teorier härifrån! Men ska försöka läsa och skriva så mycket som möjligt
Gammalt ulvspelsordspråk!och så har man ju nära till den där berömda toaletten om man skulle behöva spola ned sig...
Varför måste någon av oss, jag och Break, vara ond?
Kan det inte vara två goda?
Ledsen men jag förstår inte riktigt frågan.
Spionerna får veta allas val (förutom Jokerns ev val samt belöningen för pressure testet).
Men de får inte veta det som LL lottar i bakgrunden (ex vilken av de personer siaren vill sia denne får veta ngt om, eller vem spåraren måste rösta på)
Var det tillräckligt förtydligande?
Nä det jag/vi undrar är om spionenerna fick veta att ulvarna försökte äta idahoe den natten jfrelin dog
Programledningen väljer att hänvisa till 5e tillägget och utnyttjar sin rätt att inte säga mer än denne redan sagt
Alltså jag tycker det är märkligt att folk väljer att rösta på någon med motiveringen att de tror den är onda spionen? Som jag ser det är det viktigare att få ut ulvar eftersom de kan äta och det borde väl vara minst en ulv kvar?