Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att det var svårt (alltid svårt att ersätta en annan spelare) - men tack för att du ställde uppTack för en fin lek även om det var svårt att komma in såhär i slutet![]()
Visst blev MM och Break dödsfiender?
Men vilka var dödsfienderna?
Och här kommer det ni har väntat på:
1. Bumpo - Siare
2. glömmerallt - Trollkarl
4. Habina - God spion
6. LenaH - Ängel
7. cirkus - Tvilling
9. Matmissbrukaren - Tvilling
10.Lobelia - Bagare
11. Artline - Besserwisser
12. Breaktown - Spårare
8. Koppen/Killaloe - Ond Spion
5. Idahoe - Ledarvarg/ulv
3. Snurrfian - Ulv/Häxa
13. Lilltess - Ulv
14. Jfrelin - Ulv
15. TeamLundVer - Joker/Eremit
F´låt missade det när jag laddade upp statistiken. Det var Matmissbrukaren & BreaktownMen vilka var dödsfienderna?
Och andra rösten på dig Habina var jag trollad att lägga![]()
Wow! Hade rätt om alla! Haha, verkligen avsluta med flaggan i topp.
Tack även @Artline som hade bra påståenden jag kunde följa. Spionen är härmed min älsklingsroll.![]()
Ruskigt snyggt spelat av Bumpo att hålla låg profil som siare, jag trodde verkligen att det var Habina. Snyggt samarbete som bara den av er
Själv gillar jag att vara LL, det kanske märks.....Bra jobbat.jag tror spionen är det flestas älsklingsroll
![]()
Ledsen för alla nya roller - tror jag blev lite föööör inspirerad av dokusåpavärlden.....![]()
Jag tyckte att det blev så uppenbart att @glömmerallt var trollkarl när hennes missade röst sammanföll med att ingen blev förtrollad.![]()
Insåg att jag missade dessa:
Jokerns dolda röster
DagDL 1 - ingen
DagDL 2 - Idahoe
Wow! Hade rätt om alla! Haha, verkligen avsluta med flaggan i topp.![]()
Nääää, Break gjorde aldrig det.Du har inte skrivit om spåraren, använde inte den sin förmåga?