Men du kommer väl tillbaka till lekarna någon gång när du har tid igen?
Det får vi verkligen hoppas!
Vi kommer sakna dig @Habina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det kommer att finnas läsarkommentarer i dem, men tack ALLA som lämnat kommentarer i den här leken, jag tycker det varit jättekul att ni engagerat er @Asko, @quarter4ever, @Butros mflJag kommer att smygläsa lekarna ibland.
Jag tyckte att det blev så uppenbart att @glömmerallt var trollkarl när hennes missade röst sammanföll med att ingen blev förtrollad.
Ja, jag var siare!Tack för en grymt rolig lek, ett speciellt tack till @Mammas och @Paddington för roliga uppdateringar och även till siaren (@bumpo ?) som hjälpte mig enormt mycket.
Jag var så jävla nervös att mitt sista Rösten lägg skulle räknas som hint.... och jag tyckte att jag var väldigt tydlig ibland om att jag visste vilka som var goda.Ruskigt snyggt spelat av Bumpo att hålla låg profil som siare, jag trodde verkligen att det var Habina. Snyggt samarbete som bara den av er
Nääää, Break gjorde aldrig det.
Tack för en rolig lek och jag är glad att jag valde att vara med i just denna
Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.
Det är svårt...
Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på
Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.
Det är svårt...
Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på
Det är svårt...