Jag har gått igenom röstningen från gårdagen lite och reagerar på de här rösterna
20:28 Snurrfian röstar på Matmissbrukaren
21:01 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
Är det ett att skydda den sista (?) personen i lyan? Genom att Snurrfian, som ser ganska så körd ut, röstar på en kollega och sen kommer kollegan in och bidrar till att hon åker ut? För mig är det inget orimligt scenario.
Det i samband med att jag nog vill hålla Matmissbrukaren lite åt det ondare hållet (jag förstår faktiskt inte, precis som Break, hur alla kan se att hon är så god), får mig att fundera vidare på Mms roll i leken. För mig är det definitivt inte självklart att hon är god på något vis.
Är det inte lite väl magstarkt att rikta ljuset mot en kollega genom att rösta på den i det läget?
Det kan ju också vara så att hon valde mig strategiskt. Jag har varit uppe för lynch tidigare och många verkar inte veta var dom har mig medans andra verkar veta det, och på så vis skyddar hon sin kollega (finns väl bara en kvar?) eftersom jag ändå är så pass misstänkt och kan ryka i en lynch, och hon hoppas att det är precis så det blir.