Jag har en riktigt usel dag (det är inte bra med en HCHF-diet om en måste leva på snäckskal och palmhjärtan
Kunde ingen förvarnat mig så hade jag LÄTT gått över till 5:2 eller nåt istället för att vara lite mer förberedd) och hjärnan fungerar inte riktigt. Så jag har inte så mycket fler tankar att komma med än de jag redan presterat under dagen. Jag har dock funderat en del på det och jag vill inte utesluta att Artline har blivit förhäxad (som fler redan varit inne på och att det kan vara en möjlighet) och har inte heller riktigt sett allt det ulviga om alla andra ser i
@Snurrfian. Dessutom känns det aldrig bra när det är så många som hakar på och röstar (äh, nu har jag snurrat ihop det igen - misstänker samma och har liknande teorier menar jag) på samma person - det är alltid någon som försöker flyta med (baserat på tidigare erfarenheter, jag har inte riktigt analyserat det här röstandet i detalj) och det brukar vara typiskt dåligt.
Jag tror dessutom att Artline ev hade något på jokern och att det var därför det hintades om det men inte skrevs rakt ut, se tidigare inlägg (619?) där jag är tvåa på bollen och funderar lite kring det.
Så Artlines hint i kombination med den dolda och mindre bra röststatistiken (dvs alla en röster som syns) kommer ligga till grund för min röst idag.
Killaloe röstar alltså på TeamLundVer