Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I wishPoppar popcorn och laddar inför kvällens show Tycker det börjar märkas att det är ont om mat och de börjar allt se lite utmärglade ut tycker jag!#robinsonbuke2014
Nu sitter jag på mobilen och det är svårt att citera men jag gillar inte att matmissbrukaren och @Breaktown helt har blivit godförklarade trots deras tjafs. Mm är rätt frånvarande och jag tycker att det är konstigt att mm inte har skrivit om något annat nästan. Mitt huvud håller på att gå i småbitar så jag röstar nu och hoppas att jag kan titta in senare och kanske ändra min röst om jag kan komma åt att kolla igenom allt och kanske komma med några mer teorier. Men den som känns mest misstänkt för mig just nu är mm. snurrfian röstar på matmissbrukaren
Nu sitter jag på mobilen och det är svårt att citera men jag gillar inte att matmissbrukaren och @Breaktown helt har blivit godförklarade trots deras tjafs. Mm är rätt frånvarande och jag tycker att det är konstigt att mm inte har skrivit om något annat nästan. Mitt huvud håller på att gå i småbitar så jag röstar nu och hoppas att jag kan titta in senare och kanske ändra min röst om jag kan komma åt att kolla igenom allt och kanske komma med några mer teorier. Men den som känns mest misstänkt för mig just nu är mm.snurrfian röstar på matmissbrukaren
Habina - Jag tycker det är lite märkligt att lägga upp en kollega (Idahoe) för lycnh med en förstaröst. Visst har det hänt förut men det känns mer sannolikt att Habina är god och röstade på den hon tyckte var mest misstänksam. Mot goda hållet just nu.
La sin röst på mig ikväll. Rätt vag egentligen. Men det har kommit fram mer idag som gör att jag sätter henne åt den goda sidan. Hon verkar leta ulvar.
Lilltess - Röstar i första dl på Cirkus med teorin att hon verkar för seriös med att leta ulvar. Jag förstår inte alls den teorin så min röst hamnar på henne pha hennes röstmotivering på Cirkus. Hon är ny så hon kanske är lite ursäktad där ändå. Sen lägger hon en ströröst på Artline för att hon tycker att hon sticker ut och inte verkar leta ulvar. Tvärtom har jag tyckt att Artline kommer vettiga funderingar i dom få inlägg hon skrivit.
Tycker inte Lilltess kommit med några direkta teorier idag. Lite osynlig för mig. Neutral än så länge.
Glömmerallt - Även hon lägger en lätt förstadagensröst på LenaH. Är sedan inte aktiv dag två så det är lite svårt att få koll på henne just nu känner jag. Nu känns hon mer åt goda hållet. Det känns som hon aktivt letar ulvar.
Cirkus - Skrapar fram förstadagensröst som är helt okej. Verkar leta onda på riktigt och kommer med vettiga teorier och analyserar det som sker i leken. Har inte stuckit ut något utan hållit sig rätt så neutral genom leken. Är mot det goda hållet just nu. Fortfarande så känns Cirkus mot det goda hållet eftersom jag tycker verkligen hon går in för att leta ulvar. Kommer med bra tankar.
Breaktown - Har jag haft långa diskussioner med som jag faktiskt inte orkar repetera ytterligare en gång till.
Men hon har inte på något vis gjort så jag ändrat mina tankegångar om henne idag. Fram tills nu. Habina tror jag är god och hon sätter Break till goda sidan, så hon blir neutral mot god.
Snurrfian - Tycker hon ligger lite under radarn och flyter med rätt så bra i leken. Det hon har skrivit har verkat vettigt men snurrigt på samma gång. Får inget grepp om henne och det känns sådär. Hon är mot det ondare hållet just nu.
Koppen - Skriver inte så mycket men kommer med lite tankar i dom inlägg hon skrivit och verkar försöka leta onda och analysera vad som skett i leken. Neutral mot goda hållet. Måste fortfarande se mer från henne men av det jag sett idag så kommer hon med vettiga teorier. Neutral mot god.
Bumpo - Tittar in lite då och då, inte så aktiv. Så har inte så mycket att säga om henne än.
TLV - Även henne har jag inte så mycket att säga om, hon kom ju in bara nyss i leken så behöver se mer från henne. Håller dock med om hennes funderingar i inlägg #433. Men Artline kan ha hintat något om jokern vilket gör mig väldigt suspekt här. Neutral mot ond.
Habina - Jag tycker det är lite märkligt att lägga upp en kollega (Idahoe) för lycnh med en förstaröst. Visst har det hänt förut men det känns mer sannolikt att Habina är god och röstade på den hon tyckte var mest misstänksam. Mot goda hållet just nu.
La sin röst på mig ikväll. Rätt vag egentligen. Men det har kommit fram mer idag som gör att jag sätter henne åt den goda sidan. Hon verkar leta ulvar.
Habina röstade väl i morse, och då på Snurrfian?
När är dl? Har jag missat den?
Baserat på ovanstående: bumpo röstar på LillTessJag tror/tycker fortfarande att @Matmissbrukaren spelar som hon brukar när hon är god. Plus att jag tycker att hon verkar leta onda. Hon vänder på stenar och funderar runt det hon hittar.
@Breaktown tycker jag också verkligen verkar leta onda och funderar runt det som händer i leken. Hon har väldigt bra och vettiga tankar om saker som jag tänker rätt så lika om.
Jag tror att mat och break båda är goda och att de liksom har fastnat i hur de tänker och känner och inte kommer runt det. De tycker ju faktiskt i grunden rätt lika om det de har diskuterat. Känns som om det liksom gått prestige i deras ordväxling.
@cirkus letar onda och resonerar på ett transparent sätt. Det finns liksom inga frågetecken kring hur hon tänker och menar.
@Killaloe har jag svårt att få grepp om. Jag röstade ju på henne/koppen igår då jag tyckte att koppen var den som verkade skummast igår. Killaloe däremot har kommit med en del bra tankar speciellt om artline och hennes eventuella vetskap angående snurrfian och TLV. Däremot vågar jag inte sätta henne åt något håll än.
@Habina reagerar jag fortfarande inte på. Vilket i sig får mig att reagera. Men är hon ond för det?
@TeamLundVer har jag knappt tänkt på alls upptäcker jag nu... Det var en oroande upptäckt. Får helt klart läsa igenom hennes inlägg minst en gång till.
@Lilltess verkar som några skrivit före mig inte direkt leta onda. Men jag minns hur svårt det var som ny. Hon (?) kanske bara är ny och vill överleva så länge som möjligt eller så är hon ond som vet facit. Var det inte hon som sade något om hur många det borde vara i lyan och att det borde vara så? Måste helt klart kolla lite till.
@Snurrfian är (tycker jag) snurrigare än vanligt... Hon verkar absolut inte kunna komma med några längre förklarande resonemang. (hej glashus).