Det stämmer att jag och glömmerallt hade en diskussion om jokerprat ja. Men det var tidigt i spelet när det med ytterst få undantag endast fanns ot-pladder och prat om roller. Du själv hade exempelvis endast pratat om paradise hotel, snygga killar, dricka vin, och hur många ulvar det kunde vara. Varför var det då konstigt att jag pratade om jokern?
Var har jag skrivit att det inte var värt att diskutera? Tvärtom skrev jag att jag inte tyckte det var så konstigt att diskussioner om jokern uppkom.
Ditt teorilägg kom 7 minuter innan deadline och var det första med försök till teorier av dig. Även om jag inte direkt kan kalla det teorier eftersom du bara beskriver vad folk har gjort och om du tycker de verkar som vanligt eller inte. Den enda lilla teorin är väl kanske om Lilltess isf.
Och sen får du faktiskt ursäkta men jag tror faktiskt att du är den enda i det här spelet (nya undantagna) som har uppfattningen att jag inte kan komma på egna teorier som ulv utan behöver hoppa på andras för att ha någon att komma med
Ja jag var med och röstade ut ängeln LenaH och det var ju inte det smartaste. Men jag kan inte riktigt se att jag agerade fel, även om såklart utgången blev jättefel. Jag kan inte se hur det skulle vara bättre i det läget att lägga en röst på någon jag inte misstänkte för att inte våga vara den som avgjorde.
Och nu refererar du öråd som ulvar läser bibeln . Du får det att låta som att jag hängde på glömmerallts motivering. Jag röstade innan glömmerallt på LenaH. Glömmerallt hade inte skrivit ett ord om motiveringen mot LenaH innan jag la min röst. Sen blev hon nojig för att jag röstade precis innan henne med samma motivering. Att man blir nojig över sådant köper jag absolut. Men hur du kan få det till att min röst är den av våra som är mest misstänkta begriper jag inte.
Det här diskuterade vi fram och tillbaka igår och i sista inlägget av dig igår skrev du inte tyckte det var udda jag reagerade på det du skrev. Men nu verkar vi av någon anledning vara tillbaka på ruta ett igen.
Men för att ta det igen. Nej jag missförstod inte ditt inlägg. Jag förstod precis vad du skrev i ditt inlägg och varför du gjorde det. Men jag tycker att det du skrev var konstigt. Och som sagt, så sent som igår kväll tyckte du inte heller själv att min reaktion var udda.
Det känns lite som att du av någon anledning ändrat dig och bivit sur över att jag tyckte du försökte påskina att du minsann visste att LenaH var god. Och bara därför det första som händer idag försöker få ihop varför precis allt jag gjort är ulvigt och misstänkt.
Annars är det ju rätt rimligt att gå igenom vad som hänt under gårdagen, skriva en del om hur alla deltagare agerat och därefter bestämma sig för vad som är som är mest misstänkt och därefter röstar.
Jag och glömmerallt hade diskussionen om jokern. Jag och glömmerallt röstade sedan på LenaH med samma motivering. Jag och glömmerallt var sedan båda inblandade i diskussionen om dig och Lobelia och det där med att LenaH bara varit god. Ändå så tycker du att allt som jag gjort i dessa tre situationer är så ulvigt att du direkt på morgonen bestämmer dig för att rösta på mig. Glömmerallts agerande under dessa tre situationer har du däremot inte ens reflekterat över. Märkligt..
Varför är det konstigt att vilja prata om hur många ulvar det kan tänkas finnas i leken?
Snarare ser jag det som att jag vill ha ett hum om hur många dom kan tänkas vara, speciellt i denna leken där det är twister åt alla möjliga håll. Då vill iaf jag försöka kartlägga hela leken för mig själv, och jag tyckte LenaHs tankar om att kanske bara finns två ulvar kändes lite fel. Två ulvar känns lite med tanke på hur många vi var från start i leken. Det finns utrymme för mer än två ulvar.
Ja, mitt teoriinlägg kom 7 minuter innan DL. Dels har jag ett liv utanför leken som behövde mig just då, och dels hade jag strul med mitt internet som jag även skrev igår. Som jag sa igår så är jag glad över att jag ens fick iväg min röst i tid.
Sedan var jag inte ensam om att rösta sent, och ändå är det bara min röst du reagerar på. Med att jag som ulv inte skulle våga vara med i ett drev och därför la en ströröst.
Jag är heller inte den enda som inte hade så mycket att komma med i mitt första teoriinlägg i leken. Jag tycker inte det fanns mycket att gå på, så jag skrapade ihop det jag hittade.
Jag misstänker starkt att det finns med minst en ulv som röstade på LenaH igår, och du står högst upp på min lista över misstänka.
Jag är inte det minsta sur över dina reaktioner på vad jag skrev igår om LenaH
Tro mig, jag är inte mycket för vare sig surhetsröster eller hämndröster. Det tillför ingenting till leken. Jag röstar på den jag finner mest misstänkt.
Nej, jag finner inte det udda att du reagerade på det som jag skrev igår, men det betyder ju inte att jag håller med dig. Jag står fast vid mina åsikter om den diskussionen. Jag vet vad som är sanningen och var jag har mig själv.
Mina misstankar mot dig kommer inte förändras och min röst kommer stå kvar.