sa ju nyss att jag tror du är mer åt det goda än onda hålletVarför måste någon av jag och GA nödvändigtvis vara ond? Om det är röster på Lena som är grejen finns det ju fler att välja på. Och möjligheten att enbart goda röstade på henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sa ju nyss att jag tror du är mer åt det goda än onda hålletVarför måste någon av jag och GA nödvändigtvis vara ond? Om det är röster på Lena som är grejen finns det ju fler att välja på. Och möjligheten att enbart goda röstade på henne.
Ja det var helt klart en svag teori. Men kände att alla andra teorier jag kunde komma fram till var precis lika svaga (se mitt svar till Koppen) alltså röstade jag som jag gjorde.Idahoe röstar på breaktown för att breaktown är insatt i ulvtaktik. En ganska svag teori, men jag blir ändå misstänksam. Tror många av oss som varit ulv någon gång vet lite hur ulvar tänker, utan att det för den skull vara ond i just den leken. Jag sätter pga det Idahoe åt det ondare hållet.
Som jag förstod det "kunde du köpa" antingen min frånvaro idag (Då verkiga livet kom ivägen som det gjorde för dig igår) eller att jag valde att lägga en egen röst hellre än samma som många andra när jag hade två jämnsvaga teorier (något jag förstod det som att du själv hade erfarenhet kring?)Idahoe har inte skrivit något sedan igår.
Hon har skrivit mest neutrala inlägg som är svåra att få nån fundering på.
Och kan hon ha röstat på break för att inte följdrösta på Lena?
Hennes frånvaro idag kan det bero på att hon håller sig i bakgrunden för att inte sticka ut och riskera att lynchas?
Koppen bara funderar nu
sa ju nyss att jag tror du är mer åt det goda än onda hållet
Ursäkta mig, men jag är så förbannat trött på att höra att jag "verkar förvirrad"!!
SUCK!
Börjar med att gå igenom vem alla röstade på och deras motiveringar. Mest som en påminnelse till mig (lättare att gå tillbaka till när jag sitter på olika datorer hela tiden), men förstås intressant för andra hur jag resonerar också.
Bumpo röstar med en likadan teori som jag hade. Ser inget konstigt med den, även om jag vill minnas att jag läste att glömmerallt förklarade hur hon hade menat. Neutral just nu.
Idahoe röstar på breaktown för att breaktown är insatt i ulvtaktik. En ganska svag teori, men jag blir ändå misstänksam. Tror många av oss som varit ulv någon gång vet lite hur ulvar tänker, utan att det för den skull vara ond i just den leken. Jag sätter pga det Idahoe åt det ondare hållet.
Artline röstar på ängeln LenaH med en teori jag ändå kan förstå. Tycker LenaH lät lite väl "smörande" åt matmissbrukaren, men jag var lite inne på att hon och matmissbrukaren kunde vara tvillingar (vilket ju inte stämde). Just nu neutral.
Lobelia röstar på LenaH med motivering att hon inte verkar leta onda. Svårt att egentligen säga något om den teorin, lätt för en ulv att hoppa på andra rösten, men samtidigt kan en god lika gärna göra det. Får vara neutral just nu.
Eftersom mitt bredband hux flux fungerar, så postar jag detta nu. Hoppas hinna med fler innan jag måste rusa och vara social med mina föräldrar.
Jag är lite nyfiken på om det är så att @Habina helt glömde bort @Koppen eller om hon utelämnade henne med flit? Men Habina var visst upptagen en stund nu tyvärr...Lilltess röstar på cirkus, med en riktigt konstig teori om att cirkus är seriös. Men då hon är ny låter jag det vara för stunden och hon får fortsätta vara neutral.
Breaktown röstar på LenaH med den allra märkligaste teorin. Jag förstår den inte hur många gånger jag läser den. Kan kanske @Breaktown förtydliga? Just nu åt det ondare hållet.
Snurrfian röstar på Lobelia, med en teori som mest känns som ont om tid. Känns snurrig som vanligt, så jag sätter henne som neutral.
Glömmerallt röstar på LenaH pga hennes röst på Snurrfian. Knepigt, så jag lägger glömmerallt lite mer åt den onda sidan för stunden.
Cirkus röstar på mig, då hon tycker att det är skumt att jag och bumpo har samma teori. Det kan jag förstå, även om jag, som jag skrev innan, inte såg bumpos röst innan jag röstade. Så cirkus får vara neutral ett tag till.
Matmissbrukaren röstar på Lilltess pga Lilltess teori om att cirkus är seriös. Förstår att matmissbrukaren väljer att rösta som hon gör, även om jag har mer förståelse för att Lilltess är ny. Reagerade lite på hur matmissbrukaren betedde sig efter att LenaH visade sig vara god, så hon är aningens över på onda sidan i min bok.
Sedan instämmer jag i det faktum att onda Jfrelin röstar på Idahoe känns som en alibiröst... Vilket än mer stärker mig i min misstanke. Men det är förstås helt möjligt att Jfrelin röstade på en god Idahoe också.
Och det här inlägget tog alltså tjugo minuter att få iväg. SUCK!
Artline röstar på LenaH med kommentaren: ”Det känns lite tidigt att godförklara någon så”, detta känns lite väl tunt, även för att vara första dagen. Artline lägger även kommentaren: ”Sedan undrar jag varför inte Breaktown reagerar på att snurrfian har skrivit en liknande kommentar om att hon "visste väl att LenaH" var god.” Är detta för att försöka röra om i grytan och få folk att fokusera på dom istället för att kanske fokusera på att Artline är ond?
Nu är jag inte säker på att jag hänger med i vad du menar?
Men jag begriper inte riktigt varför frågan till mig var märklig? Jag tycker snarare att det var en fullt legitim fråga. De hade båda två precis efter varandra kommit med liknande kommentarer och jag hade bara kommenterat den ene. Det fanns det iofs en förklaring till som jag sen kom med. Men frågan var enligt mig helt föresåelig. Så varför just det skulle vara att flytta fokus från att man själv är ond begriper jag inte riktigt?