Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller vid närmare eftersök. Hm. hade visst drömt detJag kan faktiskt inte heller hitta något inlägg där MM flaggar om att vara borta..
@cirkus @Lobelia @glömmerallt HOHO var är ni? Har ni gått vilse på ön eller sitter ni och paktar er i något hörn?
@Breaktown om jag uppfattade det rätt så aviserade @Matmissbrukaren att hon skulle vara borta ikväll och röstade redan på förmiddagen.
Jag blev också tvungen att läsa igenom allt igen, och nej uppenbarligen hade hon inte skrivit något om det, som hon själv skriver också... Det var nog bara min hjärna som kopplade på att hon skulle vara borta när hon röstade på tidigt, annars ser jag ingen anledning till att lägga en röst på fm innan någon har skrivit något alls... Då lutar det mest åt att man är helt ointresserad av teorier eftersom hon redan har bestämt sig och det känns väldigt väldigt märkligt andra dagen...Nu har jag läst igenom alla Matmissbrukarens inlägg sen igår kväll men jag hittar faktiskt ingenting om att hon skulle vara borta ikväll?
Kanske en liten bagatell, men det kan ju också vara så att Snurrfian på annat håll har fått reda på att Matmissbrukaren kommer vara borta..
Med reservation till att jag missat var MM skriver det men då får någon gärna länka
Jag blev också tvungen att läsa igenom allt igen, och nej uppenbarligen hade hon inte skrivit något om det, som hon själv skriver också... Det var nog bara min hjärna som kopplade på att hon skulle vara borta när hon röstade på tidigt, annars ser jag ingen anledning till att lägga en röst på fm innan någon har skrivit något alls... Då lutar det mest åt att man är helt ointresserad av teorier eftersom hon redan har bestämt sig och det känns väldigt väldigt märkligt andra dagen...
Det gick ju helt åt skogen när jag höll alla för onda så jag måste hitta nya varianter!Jag upplever inte ens Snurris som snurrig, hon rättade mig till och med och hade ne viss poäng även om jag står fast med min tolkning. Om det är gott eller inte vet jag inte. Konstigt nog verkar hon inte utgå från att alla är onda längre eller så är hon klok nog att hålla tyst.