Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

10.38 Matmissbrukaren röstar på Breaktown
19:13 Habina röstar på Idahoe
20.28 Koppen röstar på Idahoe
21.42 Cirkus röstar på Habina
21:47 Lilltess röstar på Artline
21:49 bumpo röstar på matmissbrukaren.
21:50 Lobelia röstar på Idahoe
21:53 Idahoe röstar på Koppen
21:56 Breaktown röstar på Matmissbrukaren
21:57 Artline röstar på Idahoe

Hoppas jag fick med alla

21:56 Breaktown röstar på Matmissbrukarn
21:57 Snurrfian röstar på Habina

21:56 Breaktown röstar på Matmissbrukaren

21:57 Snurrfian röstar på Habina

Idahoe IIII
Matmissbrukaren II
Habina II
Artline I
Koppen I

Hoppas jag fick med alla

PaPapapapaaaPaddman!

Deltagarna är fortfarande lite skärrade efter det första Buke-rådet och händelserna därefter. Visserligen försökte några av dem att parta loss men med bara vatten i glaset hade den riktigt uppslupna stämningen inte infunnit sig och de hade krupit till kojs tidigt.

Nu satt alla, förutom @Koppen, rakryggade och stirrade in i kamerorna som cirklade runt omkring dem. Koppen själv var den enda som lyckats smita ut under gårdagen och faktiskt hittat något att festa på vilket gjorde att h*n satt och halvsov bakom sina mörka solglasögon.

Paddman börjar sakta läsa upp resultatet från röstningen och deltagarna spetsade öronen...
Jag är ledsen att säga det men det är du Idahoe som får lämna oss idag, du måste omgående packa ihop dina tillhörigheter och lämna Robinson-Buke men först får du några minuter på dig att säga förväl till dina vänner.

Idahoe reste sig värdigt upp från sin plats och lämnade Buke ön utan att så mycket se sig över axeln - man vill ju inte avslöja fööör mycket....

Idahoe var Ulv (ledarvargen)

Bra jobbat! Jag tror jag har fokuserat lite för mycket på de som skriver lite... Jag måste nog börja om och gå över alla...

*Spök*
Det var kul så länge det varade! Kommer följa de mycket roande uppdateringarna från Paddman och Mambin! :)
Heja onda!!! You can do it!!!:banana::banana:
*Slutspök*

Jag funderade på om jag skulle hålla mig vaken, gå igenom leken igen och försöka hitta något jag missat, men får fortsätta att vara en dålig deltagare och sova istället. Med hopp om en lugn natt (jokern?).

Tillbaka i studion studerar programledarna återuppspelning från dagens händelser. De går igenom klippen med alla deltagare vid rösturnan men efter tre genomgångar är det klart - @glömmerallt saknas på inspelningen. Efter idoga detektivarbete visade det sig att denne glömt bort vägen och villat bort sig på vägen mot Buke-rådet. Denne varnas för missad röstning och utrustas med karta och kompass inför kommande röstningar.

Som ni ser har vi nu dragit igång studio Buke igen där vi diskuterar dagens händelser, men först börjar vi med en intervju med nyss utröstade Idahoe

Hur känns det att lämna Robinson-Buke så här tidigt? Tråkigt, men sånt händer. I'll be back!

Är du nöjd med din tid här? Jaadå. Även om de eminenta LL kunde delat med sig av popcornen!

Vad hade du gjort annorlunda såhär i efterhand?

Hmm... Alltså mitt fall var ju typ att alla trodde Jfrelin alibiröstade på mig ("Blänger surt på Jfrelin:cautious:") så jag hade nog inte gjort jättemycket annorlunda. Legat lite mer lågt och följt strömmen mer i början möjligtvis.

Vad har du att säga till kvarvarande deltagare?
Länge leve Pakten!:banana::bump:

Jag ber om ursäkt igen för att jag varit inaktiv idag.
Jag trodde min kusin skulle både komma hit fortare och ffa åka hem snabbare så det blev som ni märkte en lite panikartad röst och tyvärr så blev det lite enkelspårigt iom att jag inte hann igenom leken.

Riktigt bra att få ut ledarvargen. En ulv i taget

Jag var förstås tvungen att läsa Idahoes teoriinlägg där hon skriver om alla. Jag noterar särskilt vilka hon tycker är åt det goda hållet - glömmerallt och Breaktown. Som ledarvarg kan det ju vara så att hon visat sig för lyan genom att rösta på en av dom i första lynch och sen mer eller mindre godförklara densamme så den inte ska få misstankar på sig. jag antar att det inte fanns med i planerna att hon skulle lynchas för då blir det ju automatiskt så att de hon sett som goda känns misstänkta, särskilt Breaktown

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar