Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Programledarna svär ve och fasa över den dåliga kommunikationen med Buke-ön. Produktionen sammankallar till krismöte och efter noggrann genomgång av både bikt, buke-råd och allmän närvaro bestämmer man sig för att ge @Koppen en reprimand pga missad röstning, inget vin resten av helgen ses som tillräckligt straff.....

Jaf ick ju en känsla av att LenH var lite "hal" eller kändes säker på ngot vis, nästan nonchalant. Det berodde säkert på att hon som ängel i allafall hade planerat att överleva natten. Riktigt dumt att hon inte överlevde lynch.

LenaH har spelar så otroligt bra de senaste lekarna så jag är säker på att pakten känner sig jävligt nöjda med sig själva nu.

Konstig kommentar från Lobelia noterar jag. Hon röstade väl på LenaH dessutom?

Om jag överlever natten så flaggar jag för lite dålig närvaro imorgon under dagen! Men jag räknar med att vara hemma igen på efm, annars har jag betydligt större problem än min kamp om att bli Robinson! ;)

Jaf ick ju en känsla av att LenH var lite "hal" eller kändes säker på ngot vis, nästan nonchalant. Det berodde säkert på att hon som ängel i allafall hade planerat att överleva natten. Riktigt dumt att hon inte överlevde lynch.

LenaH har spelar så otroligt bra de senaste lekarna så jag är säker på att pakten känner sig jävligt nöjda med sig själva nu.

Ja Lobelia röstade på Lena håller med om att kommentaren var lite konstig.

Är det konstigt att ingen sett LenaH spela ond i någon lek? Vad jag vet har hon varit god hittills och då är det omöjligt att veta hur hon skulle spelat som ond.

Detta var ju inte bra! Cirkus kan ha en poäng i det att hon verkade säker.

Ja Lobelia röstade på Lena håller med om att kommentaren var lite konstig.

Jag vet inte om jag tycker kommentaren var så konstig? Jag läser Lobelias kommentar som ett svar på Matmissbrukarens "Tyckte väl att du var ditt vanliga goda jag LenaH" och att då svaret var att ingen har sett LenaH som ond så det är omöjligt att veta om hon är likadan då.

Jag tycker nog snarare att kommentaren från Matmissbrukaren var den konstiga. Att påpeka att hon minsann "visste" att Lena var god. Nu i efterhand med facit i hand. Det är ju lätt att säga nu..

Jag vet inte om jag tycker kommentaren var så konstig? Jag läser Lobelias kommentar som ett svar på Matmissbrukarens "Tyckte väl att du var ditt vanliga goda jag LenaH" och att då svaret var att ingen har sett LenaH som ond så det är omöjligt att veta om hon är likadan då.

Jag tycker nog snarare att kommentaren från Matmissbrukaren var den konstiga. Att påpeka att man minsann "visste" att Lena var god nu i efterhand med facit i hand..

Vad jag menade med det var att jag inte sett något annorlunda på hur LenaH spelat och därför tyckte jag hon verkade som hon brukar i dom andra lekarna, och där har hon varit god.

Då kopplar vi över till Studio Buke för en stund och lyssnar på en intervju med den nyss utröstade @LenaH

Hur känns det att vara den första att lämna Robinson-Buke?
- Jätteskönt att slippa behöva ta ansvar för alla andra! :p

Är du nöjd med din tid här?
- Jag hade behövt vara kvar lite längre för jag har några kilon kvar. Blir svårt att motivera svälten här på lyxhotellet. :crazy:

Vad hade du gjort annorlunda såhär i efterhand?
- Jag borde naturligtvis ha prioriterat livet på ön framför livet på engelsk herrgård på 20-talet men jag har noooooo regreeeeets!

Vad har du att säga till kvarvarande deltagare?
- Heja Jokern!

Men ärligt, vad är det för kontsigt att konstatera att en spelare bara spelat god och ingen sett henne spela ond?

Aha. Du menade så.

jag tolkade din kommentar på ett annat vis. typ att ingen i den här leken sett henne som ond...och att det kom från en som röstat på henne kändes ju minst sagt konstigt

• Gilla
Reactions: MM

Jag tycker nog snarare att kommentaren från Matmissbrukaren var den konstiga. Att påpeka att man minsann "visste" att Lena var god nu i efterhand med facit i hand. Det är ju lätt att säga nu..

Håller absolut med i det om MM även snurrfians kommentar i samma stil, båda hade sena udda röster också om jag inte minns fel så det är ju lite "ond som inte vill följa drev mot god" varning på dem.

Jag hade nog missförståt lobelia lite se mitt svar till henne.

Hmmm, med avseende på LenaH's nyligen gjorda intervju så får jag en svag men ändå förhoppning om att Jokern kan överta rollen som ängel. En sån behövs nämligen.

Lobelia kunde tagit den utförligare kommentaren direkt så hade det varit mer begripligt.

Och nej, ingen har sett hur LenaH spelar som ond.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar