Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle man annars rösta på henne? Man vill ju få ut de onda och alltså rösta på dem... Annars ska ju alla som röstade på LenaH vara onda?
Jaf ick ju en känsla av att LenH var lite "hal" eller kändes säker på ngot vis, nästan nonchalant. Det berodde säkert på att hon som ängel i allafall hade planerat att överleva natten. Riktigt dumt att hon inte överlevde lynch.
LenaH har spelar så otroligt bra de senaste lekarna så jag är säker på att pakten känner sig jävligt nöjda med sig själva nu.
Konstig kommentar från Lobelia noterar jag. Hon röstade väl på LenaH dessutom?
Är det konstigt att ingen sett LenaH spela ond i någon lek? Vad jag vet har hon varit god hittills och då är det omöjligt att veta hur hon skulle spelat som ond.Jaf ick ju en känsla av att LenH var lite "hal" eller kändes säker på ngot vis, nästan nonchalant. Det berodde säkert på att hon som ängel i allafall hade planerat att överleva natten. Riktigt dumt att hon inte överlevde lynch.
LenaH har spelar så otroligt bra de senaste lekarna så jag är säker på att pakten känner sig jävligt nöjda med sig själva nu.
Ja Lobelia röstade på Lena håller med om att kommentaren var lite konstig.
Ja Lobelia röstade på Lena håller med om att kommentaren var lite konstig.
Är det konstigt att ingen sett LenaH spela ond i någon lek? Vad jag vet har hon varit god hittills och då är det omöjligt att veta hur hon skulle spelat som ond.
Detta var ju inte bra! Cirkus kan ha en poäng i det att hon verkade säker.
Jag vet inte om jag tycker kommentaren var så konstig? Jag läser Lobelias kommentar som ett svar på Matmissbrukarens "Tyckte väl att du var ditt vanliga goda jag LenaH" och att då svaret var att ingen har sett LenaH som ond så det är omöjligt att veta om hon är likadan då.
Jag tycker nog snarare att kommentaren från Matmissbrukaren var den konstiga. Att påpeka att man minsann "visste" att Lena var god nu i efterhand med facit i hand..
Men ärligt, vad är det för kontsigt att konstatera att en spelare bara spelat god och ingen sett henne spela ond?
Jag vet inte om jag tycker kommentaren var så konstig? Jag läser Lobelias kommentar som ett svar på Matmissbrukarens "Tyckte väl att du var ditt vanliga goda jag LenaH" och att då svaret var att ingen har sett LenaH som ond så det är omöjligt att veta om hon är likadan då.
Jag tycker nog snarare att kommentaren från Matmissbrukaren var den konstiga. Att påpeka att man minsann "visste" att Lena var god nu i efterhand med facit i hand. Det är ju lätt att säga nu..