Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så bra reklam för vare sig han själv eller twitter som uppenbarligen inte klarade trycket. Haha.
Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.Se'n kan ju jag tycka att inslaget koncentrerar sig lite på fel sak.
Ja, det är väl illa att hantera statens hemliga dokument som om det vore sina egna ägodelar.
Men det är ändå magnituder beigare än att starta ett krig mot Iran för klamra sig kvar vid en redan förlorad presidentpost.
Jag vädrar den personliga åsikten att i en demokrati starta ett krig för egen personlig vinnings skull vilket nedmonterar nyss nämnda demokrati - borde vara juridiskt sett en multipelt större no-no än valfri form av felaktig dokumenthantering.Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.
Haha, ja så är det ju...Jag vädrar den personliga åsikten att i en demokrati starta ett krig för egen personlig vinnings skull för att nedmontera nyss nämnda demokrati, borde vara juridiskt sett en multipelt större no-no än valfri form av felaktig dokumenthantering.
Oj. Det var många versaler på en och samma gång.Med tanke på att Trumps advokater haft något möte i DC där de egentligen ville träffa Merrick Garland, men istället fick Jack Smith och att Trump sedan började skriva lite mer maniska inlägg om hela grejen, så undrar man ju. För det var ju han som startade "ryktet" om att åklagaren i Manhattan skulle åtala honom inom en snar framtid.
En av hans starka sidor!Oj. Det var många versaler på en och samma gång.
En av hans starka sidor!
Tror f.ö. fortfarande att Trump kommer att bli republikanernas kandidat, även om det här skulle leda till åtal.
Haha, vet inte vad man ska kalla honom, men han själv verkar kalla justitiedepartementet och FBI för marxister och fascister idag.Om Reagan var 'teflon' presidenten vad ska man kalla Trump. Svarta hålet presidenten? Allting försvinner spårlöst när man kommer för nära honom.
Haha, vet inte vad man ska kalla honom, men han själv verkar kalla justitiedepartementet och FBI för marxister och fascister idag.
Har svårt att se att speciellt många marxister skulle söka sig till de yrkena i USA, dessutom. Haha.Japp, tom marxisterna och fascisterna förenar sig när det kommer till Trump
Själv utgår jag från att så länge han lever, kommer han vinna valet.Well...