Politik i USA

Lavrov är rätt besviken på att Tucker Carlsson inte längre har en plattform att basunera ut sitt budskap på.

1685475613457.webp

Se'n kan ju jag tycka att inslaget koncentrerar sig lite på fel sak.

Ja, det är väl illa att hantera statens hemliga dokument som om det vore sina egna ägodelar.
Men det är ändå magnituder beigare än att starta ett krig mot Iran för klamra sig kvar vid en redan förlorad presidentpost.

Se'n kan ju jag tycka att inslaget koncentrerar sig lite på fel sak.

Ja, det är väl illa att hantera statens hemliga dokument som om det vore sina egna ägodelar.
Men det är ändå magnituder beigare än att starta ett krig mot Iran för klamra sig kvar vid en redan förlorad presidentpost.
Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.

Men det är förslagsvis för att Jack Smith utreder Trumps hantering av hemligstämplade dokument (bland annat) och många har sedan räden sagt att det är vad som vore det "enklaste" åtalet, med de här ljudupptagningarna så blir det förmodligen ännu tydligare.
Jag vädrar den personliga åsikten att i en demokrati starta ett krig för egen personlig vinnings skull vilket nedmonterar nyss nämnda demokrati - borde vara juridiskt sett en multipelt större no-no än valfri form av felaktig dokumenthantering.

Med tanke på att Trumps advokater haft något möte i DC där de egentligen ville träffa Merrick Garland, men istället fick Jack Smith och att Trump sedan började skriva lite mer maniska inlägg om hela grejen, så undrar man ju. För det var ju han som startade "ryktet" om att åklagaren i Manhattan skulle åtala honom inom en snar framtid.
Fx3zls7aYAADXzM

Sedan så verkar det olyckligt nog blivit översvämning i där man förvarade dokument.... https://edition.cnn.com/2023/06/05/...investigation-classified-documents/index.html

Med tanke på att Trumps advokater haft något möte i DC där de egentligen ville träffa Merrick Garland, men istället fick Jack Smith och att Trump sedan började skriva lite mer maniska inlägg om hela grejen, så undrar man ju. För det var ju han som startade "ryktet" om att åklagaren i Manhattan skulle åtala honom inom en snar framtid.
Fx3zls7aYAADXzM
Oj. Det var många versaler på en och samma gång.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 747
Senast: Bortglömd
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar