Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr stämmer ju det också.Glöm inte att KD har inspirerats av den kristna högern i USA.
Klart han kommer kunna ställa till mycket skit men nu får han förhoppningsvis inte direktlina in i folks vardagsrum utan de måste, då återigen förhoppningsvis, medvetet söka reda på eländet.Känns som att världen är upp och ned, Tucker Carlson lämnar Fox News. Verkar abrupt, han sa tydligen typ "ses igen på måndag" hans sista sändning som var i fredags. Känns ju oavsett som han kan ställa till med oändligt mycket skit oavsett, kanske rentav kandidera som president eller nåt.
Grejen är väl att många säkert följer med. Samtidigt så hatar väl somliga honom för meddelanden som kom fram i röstmaskinsbolaget Dominions stämning av Fox, även om det sedan blev en förlikning. Passar sig väl inte att säga privat att han hatar Trump och bara väntar på att han ska bli irrelevant etc.Klart han kommer kunna ställa till mycket skit men nu får han förhoppningsvis inte direktlina in i folks vardagsrum utan de måste, då återigen förhoppningsvis, medvetet söka reda på eländet.
Ja folk följer säkert med men han får förhoppningsvis svårare att få tag i nya supporters från den del av befolkningen som inte egentligen hyllar honom utan mest är lättlurade .Grejen är väl att många säkert följer med. Samtidigt så hatar väl somliga honom för meddelanden som kom fram i röstmaskinsbolaget Dominions stämning av Fox, även om det sedan blev en förlikning. Passar sig väl inte att säga privat att han hatar Trump och bara väntar på att han ska bli irrelevant etc.
Känns som att världen är upp och ned, Tucker Carlson lämnar Fox News.
Såg att LA Times skrev nåt såntTucker Carlson has left Fox News, reportedly fired on the orders of company chairman Rupert Murdoch over a discrimination lawsuit filed by a former producer.
Han hamnar väl på Newsmax eller OANNKänns som att världen är upp och ned, Tucker Carlson lämnar Fox News. Verkar abrupt, han sa tydligen typ "ses igen på måndag" hans sista sändning som var i fredags. Känns ju oavsett som han kan ställa till med oändligt mycket skit oavsett, kanske rentav kandidera som president eller nåt.
Jag tänkte också Newsmax så fort jag hörde det.Han hamnar väl på Newsmax eller OANN
Det känns så främmande att Fox, som rycker på axlarna åt att han spridit konspirationen om "det stora folkutbytet" (som ju SD verkar tro stenhårt på...) och all annan smörja om valfusk, rasism etc. ändå bryr sig om att han överanvänder ordet "cunt" om diverse kvinnor.Tucker Carlson has left Fox News, reportedly fired on the orders of company chairman Rupert Murdoch over a discrimination lawsuit filed by a former producer.
Bara en ursäkt känns det som. Läste en kommentar om att han blev Fox News "fall guy", syndabock, efter den där förlikningen mot valmaskinsföretaget som stämde dem för förtal, tycker att det ligger något i det. Rätt prominent figur att sparka men likväl så kan det visa upp en bild av att de "gör något".Det känns så främmande att Fox, som rycker på axlarna åt att han spridit konspirationen om "det stora folkutbytet" (som ju SD verkar tro stenhårt på...) och all annan smörja om valfusk, rasism etc. ändå bryr sig om att han överanvänder ordet "cunt" om diverse kvinnor.
Nja, jag tror kanske inte att de behöver en syndabock för just det, egentligen. Deras approach efter det har ju knappast varit att rätta till felaktigheter, tyvärr. Men jag antar att det kanske känns lite mycket med den fd kollegan som stämmer honom, och det finns ytterligare ett företag som är på g att stämma Fox News för lögnerna om valet, Smartmatic.Bara en ursäkt känns det som. Läste en kommentar om att han blev Fox News "fall guy", syndabock, efter den där förlikningen mot valmaskinsföretaget som stämde dem för förtal, tycker att det ligger något i det. Rätt prominent figur att sparka men likväl så kan det visa upp en bild av att de "gör något".
Men man kan fira ändå
Det har du rätt i, känns märkligt att de faktiskt gör något åt diskrimering av kvinnorNja, jag tror kanske inte att de behöver en syndabock för just det, egentligen. Deras approach efter det har ju knappast varit att rätta till felaktigheter, tyvärr. Men jag antar att det kanske känns lite mycket med den fd kollegan som stämmer honom, och det finns ytterligare ett företag som är på g att stämma Fox News för lögnerna om valet, Smartmatic.
Sedan kanske man inte får glömma att Fox kickade den populära Bill O'Reilly pga. sexuella ofredanden.
I fallet bill o'reilly så förlorade fox mycket annonsörer/reklamintäkter snabbt i samband med att det kom ut. De kanske väntar sig samma nu. Även om samhällsklimatet säkert är mer "tillåtande"/omänskligt nu.... iaf där.Det har du rätt i, känns märkligt att de faktiskt gör något åt diskrimering av kvinnor
Ja jag håller med. Han är 80 år trots allt.Biden ställer upp för omval. Osäker på om det är en bra idé.
Känns som att om han kandiderar så är det en promenadseger för republikanernaBiden ställer upp för omval. Osäker på om det är en bra idé.
Inte en promenadseger kanske, men det blir väl säkert ungefär som det var 2020. Kanske till republikanernas fördel istället...Känns som att om han kandiderar så är det en promenadseger för republikanerna