Jag tror åtminstone att han blir republikanernas kandidat, oavsett om han får tio år eller så sedan blir det säkert ungefär lika jämnt mot Biden som senast.Själv utgår jag från att så länge han lever, kommer han vinna valet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror åtminstone att han blir republikanernas kandidat, oavsett om han får tio år eller så sedan blir det säkert ungefär lika jämnt mot Biden som senast.Själv utgår jag från att så länge han lever, kommer han vinna valet.
Då kan han benåda sig själv sedan...Jag tror åtminstone att han blir republikanernas kandidat, oavsett om han får tio år eller så sedan blir det säkert ungefär lika jämnt mot Biden som senast.
Haha jo alltså, det är uppenbarligen inte toppen för demokratin med en president(kandidat) som har lite trubbel med rättvisan, fiffigt exempel i Israel just nu liksom.Då kan han benåda sig själv sedan...
Det värsta är väl att det där inte låter som satir utan något som Trump kan mycket väl ha i tankarnaDå kan han benåda sig själv sedan...
Finns det ingen amerikansk lag om att presidentkandidater inte får ha begått och blivit fällda för brott? Uppriktigt undrande då jag hade för mig detJag tror åtminstone att han blir republikanernas kandidat, oavsett om han får tio år eller så sedan blir det säkert ungefär lika jämnt mot Biden som senast.
Nope.Finns det ingen amerikansk lag om att presidentkandidater inte får ha begått och blivit fällda för brott? Uppriktigt undrande då jag hade för mig det
Som sagt de är inte "pro life" de är "pro birth"
Man blir helt matt ibland. Och rädd. Eftersom hon inte är den enda i USA som anser samma sak, inklusive politiker (för att knyta det till amerikansk politik).
Klarar man av att se den utan att skämmas ihjäl över mänskligheten? Har fått min dos av det redan idag som räcker minst för resten av veckan.Har ni sett den omtalade videon som DeSantis kampanj delade på twitter? Den är extremt anti-hbtq men har ändå en extremt homoerotisk aura (samtidigt som den låter lite Laibach)!
Tveksamt, tyvärr!Klarar man av att se den utan att skämmas ihjäl över mänskligheten? Har fått min dos av det redan idag som räcker minst för resten av veckan.
Han kommer antagligen bli en hjälte hos sina anhängare. Det enda som kan göra att han inte vinner nästa val är att han har dött.God nyheter! Trumps advokater har informerats om att om att ett åtal gällande sjätte januari, och det som ledde fram till det, förväntas komma. Sist var mötet med advokater 5 juni och åtalet kom 8 juni.
https://www.nbcnews.com/politics/do...ctment-rcna96233/rcrd15912?canonicalCard=true
Lägger till att jag nu sett nyheter om att de fick höra att ett sådant åtal kanske kan komma så snart som idag.
Ja alltså det har ju inte avtagit med väljarstöd i samband med åtalen som kommit hittills, även om jag läste att hans kampanj inte räknade med att kunna dra in lika mycket pengar på kommande åtal, som förra, eftersom att nyhetens behag avtagit lite...Han kommer antagligen bli en hjälte hos sina anhängare. Det enda som kan göra att han inte vinner nästa val är att han har dött.