Är ju en ocean av tid kvar...@Mirtai kvar att rösta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju en ocean av tid kvar...@Mirtai kvar att rösta
Vad tror du om Klara? Kan hon vara ond som slunkit med?Så om jag skulle ändra röst till säg Jfrelin så skulle du följa med?
Men tror vi Jfrelin är ond? Hon har lagt mycket krut på qtt backa upp mina inlägg. Så jag har svårt att se henne som ond. Jag tror mer på Mirtai men jag kan ha heeeelt fel.
Vi har inte @qitis -tid hörruÄr ju en ocean av tid kvar...
Ja nu måste de göra det. Inte en chans att alla som röstat på mig är goda.Jag har svårt att tro att de i lyan inte röstar på samma? Tillsammans med den dolda rösten har de ju 3-4 röster
Min sambo vill att vi ser på film så jag behöver rösta nu utan att ha hunnit gå igenom Habina. De två hag har mest misstankar mot just nu är Lobelia och QL. Jag vill ge QL chansen att utveckla sina tankar kring andra spelare och jag tycker att Lobelia fegade ur i lynchen där fio åkte. Därför
Klara röstar på Lobelia
Dessutom tror jag på att samla rösterna och jag har inte hunnit granska Habina.
Ja alltså jag vet ju min roll och den är inte i lyan. Men jag är svårt att se att jfrelin skulle vara ulv som försöker hjälpa migJag tror en massa, var mest nyfiken på hur mycket du klurar själv. Du och Jfrelin är högt på min misstankelista, men jag är inget orakel, jag kan ha helfel (inklusive med Lobelia).
Vad tror du om Klara? Kan hon vara ond som slunkit med?
Även att mirtai inte lagt en röst än skaver för mig.
varför skaver det att jag inte röstat?Vad tror du om Klara? Kan hon vara ond som slunkit med?
Även att mirtai inte lagt en röst än skaver för mig.
För jag vill se vart du tänkte lägga din röstvarför skaver det att jag inte röstat?
I så fall kanske du ska tänka om. Du kommer att ångra dig annars.Ja alltså jag vet ju min roll och den är inte i lyan. Men jag är svårt att se att jfrelin skulle vara ulv som försöker hjälpa mig
Alltså jag kan byta till klara. Hon kan vara en mindre aktiv ulvJag har skrivit om både mirtai och klara idag. De är svåra att bedöma pga lite tid för leken. Att Mirtai inte röstar är mindre konstigt, man har ju på sig till 21.
Då hade vi haft eoner med tid kvar juVi har inte @qitis -tid hörru
Jag vet inte om Klara är ulv, har ingen aning, men att hon följer strömmen gör henne knappast god.Alltså jag kan byta till klara. Hon kan vara en mindre aktiv ulv