Pippi på tivoli (Ulvlek)

Men tror vi Jfrelin är ond? Hon har lagt mycket krut på qtt backa upp mina inlägg. Så jag har svårt att se henne som ond. Jag tror mer på Mirtai men jag kan ha heeeelt fel.

Jag tror en massa, var mest nyfiken på hur mycket du klurar själv. Du och Jfrelin är högt på min misstankelista, men jag är inget orakel, jag kan ha helfel (inklusive med Lobelia).

Min sambo vill att vi ser på film så jag behöver rösta nu utan att ha hunnit gå igenom Habina. De två hag har mest misstankar mot just nu är Lobelia och QL. Jag vill ge QL chansen att utveckla sina tankar kring andra spelare och jag tycker att Lobelia fegade ur i lynchen där fio åkte. Därför

Klara röstar på Lobelia

Dessutom tror jag på att samla rösterna och jag har inte hunnit granska Habina.

Men du väljer att följa strömmen där Habina ingår när du inte hunnit gå igenom Habinas inlägg?

Jag tror en massa, var mest nyfiken på hur mycket du klurar själv. Du och Jfrelin är högt på min misstankelista, men jag är inget orakel, jag kan ha helfel (inklusive med Lobelia).
Ja alltså jag vet ju min roll och den är inte i lyan. Men jag är svårt att se att jfrelin skulle vara ulv som försöker hjälpa mig

DL4 21:00

19:35 Habina röstar på Lobelia
20:12 Queenlilith röstar på Lobelia

20:19 Lobelia röstar på Habina
20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara

Lobelia 4
Klara 2

Queenlilith ändrar sin röst till Klara

tycker inte alls det känns bra att alla röstar hamnar på Lobelia. Det betyder att även en ulv eller flera är bekväma att rösta där!

Jag tycker klaras röst skaver. Hon har inte hunnit gå igenom habinas inlägg men väljer att följa hennes röstning?

Mirtai röstar på KLara

DL4 21:00

19:35 Habina röstar på Lobelia

20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina

20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara
20:58 Queenlilith ändrar sin röst till Klara
20:58 Mirtai röstar på Klara

Lobelia 3
Klara 4

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 888
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar