Pippi på tivoli (Ulvlek)

Alltså. Nu känner jag ; inte en chans att Lobelia och Mirtai är ulvar. För då hade dom inte sett till att klara åkte. Jfrelin har jag också på den listan. Fast hon kunnat se sig säker med att klara bara hade hennes röst då och då sympati röstat? Vet ej.

Alltså. Nu känner jag ; inte en chans att Lobelia och Mirtai är ulvar. För då hade dom inte sett till att klara åkte. Jfrelin har jag också på den listan. Fast hon kunnat se sig säker med att klara bara hade hennes röst då och då sympati röstat? Vet ej.

Eller så stod det mellan två ulvar och de bestämde sig för att försöka skaffa alibi?

Jag känner mig alldeles slut efter den här lynchen och orkar härmed inte tänka eller gräva nåt mer ikväll. Sov gott alla och må ulvarna käka den som ängellärling 2 skyddar. :devil:

Hade jag varit ulv hade jag väl hängt med drevet mot Lobelia? Lyan behöver väl bara 1-2 goda till ut för att vinna så hade ju varit oerhört dumt att lägga en röst som jag gjorde på en kollega då. Återigen var det Klaras röst statistik som jag tycker var konstigt.

LL meddelar:

Planen för morgondagens lynch (you never know, osv) är att det blir en dubbellynch. Det innebär att alla deltagare ska lägga två röster. Detta gäller även för de som har dolda röster - ni ska lägga två röster i PM :)

Hade jag varit ulv hade jag väl hängt med drevet mot Lobelia? Lyan behöver väl bara 1-2 goda till ut för att vinna så hade ju varit oerhört dumt att lägga en röst som jag gjorde på en kollega då. Återigen var det Klaras röst statistik som jag tycker var konstigt.
Ja det låter rimligt :)

Jo denna lynch sade nog en hel del. Får tänka lite vidare på det. Jag tror dock inte en ulv skulle lägga en röst på ulven @Klara i detta läget när min enda räddning är att haka på det som finns till bud. Jfrelin håller jag klart åt det goda, likaså Mirtai och dig själv @QueenLilith

Jo denna lynch sade nog en hel del. Får tänka lite vidare på det. Jag tror dock inte en ulv skulle lägga en röst på ulven @Klara i detta läget när min enda räddning är att haka på det som finns till bud. Jfrelin håller jag klart åt det goda, likaså Mirtai och dig själv @QueenLilith
Ja som sagt så tyckte jag det kändes jätte fel att alla glatt hakade på alla röstarna på dig. Då känns det som att lyan fick som dom ville. Eftersom dom andra inte ville röständra så funderar jag mer och mer om dom inte vore dom tvp sista ulvarna vi letar efter 😊

Jag har haft dig åt det godare hållet hela leken igenom. Eftersom jag ändå tyckte du försvarade mig. Plus nu med kvällen facit i hand så försökte ju Habina att få mig att röständra till dig. Vilket nu känns jätte skumt.

Står du kvar vid detta? Kanske inte alla av oss eftersom klara var ulv?
Alltså. Jag har svårt att se någon av oss skulle vara ulvar som offrar en kollega på det viset. Om du är god som du säger, så hade ulvarna ju allt att vinna på att få ut dig. Känns också som ett risky spel att byta en ulv för en annan. För i det scenario så skulle båda dig och Klara vara ulv? Jag tror nämligen inte ett dugg på att mirtai är ulv och jag vet min egna roll. Så enda frågetecknet för mig är din roll 😊

Anyway nu blir det sängen för mig 😊 jag känner mig väldigt nöjd med dagens lynch. Det kändes som hela spelet blev vänt upp och ner. Och det blev väldigt roligt vilket kändes väldigt skönt efter jag deppade ihop mig innan 🙃
Det blev riktigt intressant och nervpirrande och just denna lynchen gjorde iaf hela spelat för mig. Så ja det blev super kul slut på kvällen 🌹

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 590
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 849
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 402
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare