Pippi på tivoli (Ulvlek)

Jaha ja, det var ju intressant... Låt oss hoppas att jag misstagit mig på Klara och att hon är ulv. För är hon god är hon rökt och extrarösten läggs där.

Jaha ja, det var ju intressant... Låt oss hoppas att jag misstagit mig på Klara och att hon är ulv. För är hon god är hon rökt och extrarösten läggs där.
Det finns 2 dolda röster i leken också tror jag. Spökrösten och ulvarnas extra. Svårt att se hur det går.

DL4 21:00

19:35 Habina röstar på Lobelia

20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina

20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara
20:58 Queenlilith ändrar sin röst till Klara
20:58 Mirtai röstar på Klara

Lobelia 3
Klara 4
Denna röstlistan är den rätta?

DL4 21:00

19:35 Habina röstar på Lobelia

20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina

20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara
20:58 Queenlilith ändrar sin röst till Klara
20:58 Mirtai röstar på Klara

Lobelia 3
Klara 4
Är alla överens om att denna röstlistan är korrekt? :)

Edit: Ok Ceta hann före mig :D

Kling och Klang är väldigt nöjda med sina insatser hittills under Tivolit. De har fått massa barn – till och med Pippi Långstrumt – utslängda från området.

Ikväll fokuserar de på pariserhjulet. Annika och hennes klasskompis Nour sitter i en av korgarna. De pratar om Herr Nilsson, och om hur han hade älskat att åka högst upp i hjulet. De pratar om allt tokigt som Pippi och Herr Nilsson hittat på det senaste, och äntligen kommer lite bubblande skratt ur dem. Trötta som de är har skrattet ingen hejd. De skrattar så att korgen börjar gunga ordentligt.

Poliserna på marken blir riktigt arga över hur mycket de får korgen, och därmed hela hjulet, att gunga och försöker haffa barnen när de går ur korgen. Annika ser att poliserna är på väg, men får hjälp från oväntat håll när en elefant kommer rusande genom folksamlingen och mejar ner en av polerna!

Klara var Klang - ulv

Jag blir väldigt nervös när både lobelia och QL ändrar röster i sista sekunden
Sista sekund. Det var 3 Minuter kvar - eoner av tid (eller hur @qitis ). 20:57 Lobelia ändrar röst till klara

Tänkte först strunta i det för det såg kört ut men jag vet ju min roll så försöka duger. Tyvärr kan det ha stått mellan 2 goda också. Jag har inte egentligen hunnit kolla på Klara igen så det var inte riktigt mitt förstahandsval.

Kling och Klang är väldigt nöjda med sina insatser hittills under Tivolit. De har fått massa barn – till och med Pippi Långstrumt – utslängda från området.

Ikväll fokuserar de på pariserhjulet. Annika och hennes klasskompis Nour sitter i en av korgarna. De pratar om Herr Nilsson, och om hur han hade älskat att åka högst upp i hjulet. De pratar om allt tokigt som Pippi och Herr Nilsson hittat på det senaste, och äntligen kommer lite bubblande skratt ur dem. Trötta som de är har skrattet ingen hejd. De skrattar så att korgen börjar gunga ordentligt.

Poliserna på marken blir riktigt arga över hur mycket de får korgen, och därmed hela hjulet, att gunga och försöker haffa barnen när de går ur korgen. Annika ser att poliserna är på väg, men får hjälp från oväntat håll när en elefant kommer rusande genom folksamlingen och mejar ner en av polerna!

Klara var Klang - ulv

Tack och lov. Då är det åter att klura på nästa ulv. Bra dock att vi fick bekräftat att det nog är två ulvar kvar, eftersom Klara var Klang bör det även finnas en Kling.

Sista sekund. Det var 3 Minuter kvar - eoner av tid (eller hur @qitis ). 20:57 Lobelia ändrar röst till klara

Tänkte först strunta i det för det såg kört ut men jag vet ju min roll så försöka duger. Tyvärr kan det ha stått mellan 2 goda också. Jag har inte egentligen hunnit kolla på Klara igen så det var inte riktigt mitt förstahandsval.
Oups, hon var visst ulv.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 888
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar