Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir väldigt nervös när både lobelia och QL ändrar röster i sista sekunden
Det finns 2 dolda röster i leken också tror jag. Spökrösten och ulvarnas extra. Svårt att se hur det går.Jaha ja, det var ju intressant... Låt oss hoppas att jag misstagit mig på Klara och att hon är ulv. För är hon god är hon rökt och extrarösten läggs där.
Ja alltså om Klara är god så kan ni skylla på det är mitt fel för jag ändrade min röstJaha ja, det var ju intressant... Låt oss hoppas att jag misstagit mig på Klara och att hon är ulv. För är hon god är hon rökt och extrarösten läggs där.
Det finns 2 dolda röster i leken också tror jag. Spökrösten och ulvarnas extra. Svårt att se hur det går.
Denna röstlistan är den rätta?DL4 21:00
19:35 Habina röstar på Lobelia
20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina
20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara
20:58 Queenlilith ändrar sin röst till Klara
20:58 Mirtai röstar på Klara
Lobelia 3
Klara 4
Denna röstlistan är den rätta?
Är alla överens om att denna röstlistan är korrekt?DL4 21:00
19:35 Habina röstar på Lobelia
20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina
20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:36 Jfrelin röstar på Klara
20:57 Lobelia ändrar röst till klara
20:58 Queenlilith ändrar sin röst till Klara
20:58 Mirtai röstar på Klara
Lobelia 3
Klara 4
Jepp. Men alltså det kändes inte bra för mig att alla röstar hamnade på Lobelia bara sådär. Påminde om fio. Om Lobelia är ond- ja så har jag pissat i brallan rejältJag blir väldigt nervös när både lobelia och QL ändrar röster i sista sekunden
Ja, det blir väl lekslut nu.
Alltså jag är inte ulv. Så jag är nog bara dum god isåfall om mirtai och Lobelia är ulvarJust nu lutar jag åt att Lobelia, queenlilith och mirtai är ulvar.
Jag tycker det är skitsvårt att leka när det är dolda röster, och sior osv som ska ges till andra. Har tyvärr haft alldeles för lite tid för att hänga med
Sista sekund. Det var 3 Minuter kvar - eoner av tid (eller hur @qitis ). 20:57 Lobelia ändrar röst till klaraJag blir väldigt nervös när både lobelia och QL ändrar röster i sista sekunden
Kling och Klang är väldigt nöjda med sina insatser hittills under Tivolit. De har fått massa barn – till och med Pippi Långstrumt – utslängda från området.
Ikväll fokuserar de på pariserhjulet. Annika och hennes klasskompis Nour sitter i en av korgarna. De pratar om Herr Nilsson, och om hur han hade älskat att åka högst upp i hjulet. De pratar om allt tokigt som Pippi och Herr Nilsson hittat på det senaste, och äntligen kommer lite bubblande skratt ur dem. Trötta som de är har skrattet ingen hejd. De skrattar så att korgen börjar gunga ordentligt.
Poliserna på marken blir riktigt arga över hur mycket de får korgen, och därmed hela hjulet, att gunga och försöker haffa barnen när de går ur korgen. Annika ser att poliserna är på väg, men får hjälp från oväntat håll när en elefant kommer rusande genom folksamlingen och mejar ner en av polerna!
Klara var Klang - ulv
Oups, hon var visst ulv.Sista sekund. Det var 3 Minuter kvar - eoner av tid (eller hur @qitis ). 20:57 Lobelia ändrar röst till klara
Tänkte först strunta i det för det såg kört ut men jag vet ju min roll så försöka duger. Tyvärr kan det ha stått mellan 2 goda också. Jag har inte egentligen hunnit kolla på Klara igen så det var inte riktigt mitt förstahandsval.