Pippi på tivoli (Ulvlek)

Oj?! Ska du ha 3-4 onda nu? Nyss var du ju inne på 2?
Var jag? När menar du att jag skrev det, mig veterligt har jag inte skrivit hur många jag tror? Sisåså där 3-4 upp för att det kan var både fler eller färre. Det pekar på att jag inte vet.

Varför hitta å saker att misstänka mig för, det är rätt ulvigt.

Varför var du tvungen att så bra dölja om du hittat dina kompisar? :arghh:

Noterar att q nämner Habina i många inlägg. Jag tror inte Habina är ulv, hon vrider och vänder på för många stenar för det. Tror det är ytterligare ett sätt för q att så misstankar.
Detta inlägg från hemlig börjar jag också tolka som att hon kanske hade info om Habina ändå.

Jag är fortfarande lur över att Habina i två lyncher varit så säker på att QL är ond för att nu släppa henne. Det får mig att undra om de sitter i lyan tillsammans?
Hm, kan så vara, men strömrösten talar lite emot det. Skulle två i lyan göra så? Jag tror någon av dem är i lyan i och för sig.

DL4 21:00

19:35 Habina röstar på Lobelia
20:12 Queenlilith röstar på Lobelia
20:19 Lobelia röstar på Habina
20:27 Klara röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:36 Jfrelin röstar på Klara

Lobelia 4
Habina 1
Klara 1

Eh vet att det inte blev lottning? Jag skrev att det blev lottning? Sen vet jag inte egentligen, jag skriver om hur det kan ha gått till. En teori

Varför skulle Q veta att den dolda rösten låg på cirkus? Det är inget jag påstått? Ska du rösta på mig kanske du ska göra det för något jag skrivit åtminstone.
Detta:

Sen blir det lottning mellan Q som fått 3 röster och cirkus som onda siaren bedömer som minst ulvig och Habina skonas. Q gör sin röständring såpass sent att jag gissar att ulvarna redan röstat på cirkus med sin extraröst och inte ändrar.

Både cirkus och qitis har 3 röster var öppet i leken. Så om ulvarna röstar på cirkus som du skrev i ditt röstinlägg så blev det inte lottning. Den infon kan bara någon i lyan ha.

För mig har Habina vänt och vridit på många sten. Jag har haft mina misstankar om henne, visar sig Habina vara ond nu så borde hennes roll typ varit fårulven istället för då har hon varit varit en ulv i fårkläder 🤣 men vi får väl se efter DL.

För mig har Habina vänt och vridit på många sten. Jag har haft mina misstankar om henne, visar sig Habina vara ond nu så borde hennes roll typ varit fårulven istället för då har hon varit varit en ulv i fårkläder 🤣 men vi får väl se efter DL.

Hur menar du då? Att jag ryker i lynchen? Eller blir käkad inatt?

Detta:

Sen blir det lottning mellan Q som fått 3 röster och cirkus som onda siaren bedömer som minst ulvig och Habina skonas. Q gör sin röständring såpass sent att jag gissar att ulvarna redan röstat på cirkus med sin extraröst och inte ändrar.

Både cirkus och qitis har 3 röster var öppet i leken. Så om ulvarna röstar på cirkus som du skrev i ditt röstinlägg så blev det inte lottning. Den infon kan bara någon i lyan ha.
Nyss menade du att jag skrev att det inte var lottning, det var det jag reagerade på.

Och jo jag skrev om lottning. Det var från perspektivet att ulvarna inte kunde veta vem q skulle ändra sig till i sista sekunden och i så fall till vem. Det kanske blev lite rörigt.

Nyss menade du att jag skrev att det inte var lottning, det var det jag reagerade på.

Och jo jag skrev om lottning. Det var från perspektivet att ulvarna inte kunde veta vem q skulle ändra sig till i sista sekunden och i så fall till vem. Det kanske blev lite rörigt.
I samma stycke skriver du att det blev lottning och att den dolda rösten låg på cirkus. Båda kan inte stämma.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 888
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar