Pippi på tivoli (Ulvlek)

Ulvigt enligt mig med.

Fast jag tycker inte det är ulvigt, jag tycker att det är oklart. Därav att jag frågar blacksmithfarm så hon har en chans att reda ut hur hon menar. Ulvigt är det du gör, sår misstankar lite överallt och förutsätter att ulvarna försöker få ut dig. Det kanske bara är din spelstil, men jag tycker att du blir skummare och skummare för varje dag.

Rent spontant känns BSF röst på q som ett spel för gallerierna för mig.
Är ju bra sugen rösta på q med efter igår, men BSF känns också som en möjlig kandidat.

Edit: autpcorrect

Fast jag tycker inte det är ulvigt, jag tycker att det är oklart. Därav att jag frågar blacksmithfarm så hon har en chans att reda ut hur hon menar. Ulvigt är det du gör, sår misstankar lite överallt och förutsätter att ulvarna försöker få ut dig. Det kanske bara är din spelstil, men jag tycker att du blir skummare och skummare för varje dag.
Jag tycker det känns ulvigt. Efter igår så låg qitis och blacksmithfarm högt på min lista. Du har även legat högt innan, men jag försöker fokusera mer på dessa två just idag. Om BSF vore god så verkar det jätte skumt för mig att hon skulle vilja haka på så snabbt på röst av Fio. Jag och några andra vilje inte alls rösta på Fio av precis den anledningen, vilket visade sig stämma. Att vi hade rätt magkänsla.

Äsch, måste få iväg min röst. Jag känner mig inte säker på någon, som jag skrivit innan.
Att rösta på nån som inte skrivit så mycket, typ Elo eller Jfrelin, känns också sådär.

hemlig röstar på qitis
Jag tror, om fio är god, att hon är ond siare som startat drev mot fio.
Men jag är inte säker.
Denna poängen är högt på min lista med gällande Qitis.

Jag tycker det känns ulvigt. Efter igår så låg qitis och blacksmithfarm högt på min lista. Du har även legat högt innan, men jag försöker fokusera mer på dessa två just idag. Om BSF vore god så verkar det jätte skumt för mig att hon skulle vilja haka på så snabbt på röst av Fio. Jag och några andra vilje inte alls rösta på Fio av precis den anledningen, vilket visade sig stämma. Att vi hade rätt magkänsla.
Jag trodde iof jag la första rösten igår, ifall det spelar någon roll. :) skrev det i röst-inlägget.

Jag trodde iof jag la första rösten igår, ifall det spelar någon roll. :) skrev det i röst-inlägget.
Men hur kände du dig så bekväm med den rösten? Om du hade haft info som god så hade jag kunnat förstå det. Men nu med facit i hand så har du ju inte haft det och jag tror inte du är god. Du verkade ändå väldigt säker på din röst och du ändrade den inte heller. För mig så känns det som lyan ville ha ut fio (pippi) då snart som möjligt och båda du och qitis kände er väldigt bekväma i detta. Så hade gärna hört en motivering varför du skulle vara god 😊 för just nu är du och qitis dom som är högst på min lya lista.

Det här skriver Fio till Qitis igår vid 20:18
Såhär. Du är varken givmild siare eller besserwisser så om du påstår att du har siat besserwissern eller tvärtom så hittar du på.
Den enda roll du kan ha då är ond siare. Fastän jag mer tror på ulv.

Otroligt ändå att du framför hela lyan vill tala om att du är givmild siare eller besserwisser.

Nu när man har facit om att Fio var Pippi så kan hon nästan inte vara tydligare än detta utan att hinta.
Hon måste ha fått info om Q.

Baserat på att Fio var besserwisser och verkade så tvärsäker på Qitis igår så är det där min röst kommer hamna.
Jag är fortfarande skeptisk till Habina men inser att Fio inte har kunnat få svar på hennes roll om hon ställt någon fråga eftersom hon bara levde en Natt DL och troligen kollade hon Q första natten med tanke på hennes inlägg.

Lägger min röst nu då jag har avtackning strax och sen måste till stallet efter jobbet. Bör vara klar innan 21 så hinner in och läsa och se om något skulle ha ändrats.

Jfrelin röstar på Qitis

Baserat på att Fio var besserwisser och verkade så tvärsäker på Qitis igår så är det där min röst kommer hamna.
Jag är fortfarande skeptisk till Habina men inser att Fio inte har kunnat få svar på hennes roll om hon ställt någon fråga eftersom hon bara levde en Natt DL och troligen kollade hon Q första natten med tanke på hennes inlägg.

Lägger min röst nu då jag har avtackning strax och sen måste till stallet efter jobbet. Bör vara klar innan 21 så hinner in och läsa och se om något skulle ha ändrats.

Jfrelin röstar på Qitis
Jag hakar på denna med. Jag väljer att lita på vår kära Pippi och tror att hon hade fått info om Qitis. Det känns alldeles för konstigt annars. Det känns som vi verkligen behöver få ut en ond idag. Qitis har verkligen försökt sitt bästa med att försvara sig får jag ändå ge henne. Nästan så hon kunna övertyga mig. Men jag måste ändå tro på att Fio hade fått den info gällande Qitis.

Queenlilith röster på Qitis

Jag har i och för sig tid i kväll men ändå, varför skjuta upp det.

Lobelia röstar på @qitis, jag tror fio vår besserwisser hade rätt i att Q är ond och frågade om qitis.

DL3 21.00
12:41 Blacksmithfarm röstar på qitis
14.40 Jfrelin röstar på qitis
14.49 QueenLilith röstar på qitis
14.50 Lobelia rlstar på qitis

Qitis 4

Skulle helst se fler funderingar om andra deltagare, men inser att jag själv är fast i att tro att fio visste vad hon gjorde när hon gick på q igår.
hemlig röstar på qitis

Ska snart åka mot middagen och blir nog borta hela kvällen, men ska försöka kolla in igen.

Men fio betedde sig ju skitskumt både igår och i förrgår. Jag blev verkligen totallurad. Även min röst kommer hamna på q idag då jag känner mig rätt säker på att fio hade info där. Men jag ska försöka gå tillbaka och läsa lite om andra spelare också. Det finns ju fler onda att leta efter.

Men som sagt, jag tror att fio visste något om q och att jag missförstod hennes avsikter igår. Därför,

Klara röstar på qitis

Som väntat är det strömröster på mig idag :(
Ulvarna har nog en väldigt rolig lek denna gången tippar jag.
Och ingen ängel har vi kvar som kan skydda inatt heller då de knep Elo inatt :down: som kunde skydda ojämna nätter

Jag misstänker att det inte finns något jag kan göra för att ändra eran uppfattning idag men vill ändå bestämt hävda att jag inte sitter i någon lya!
Ska göra mitt bästa för att försöka gräva lite och se om jag ändå kan hitta någon ond -så har jag kanske kunnat hjälpa lite iaf hittills har det ju inte gått så bra :banghead:

Som väntat är det strömröster på mig idag :(
Ulvarna har nog en väldigt rolig lek denna gången tippar jag.
Och ingen ängel har vi kvar som kan skydda inatt heller då de knep Elo inatt :down: som kunde skydda ojämna nätter

Jag misstänker att det inte finns något jag kan göra för att ändra eran uppfattning idag men vill ändå bestämt hävda att jag inte sitter i någon lya!
Ska göra mitt bästa för att försöka gräva lite och se om jag ändå kan hitta någon ond -så har jag kanske kunnat hjälpa lite iaf hittills har det ju inte gått så bra :banghead:
Du kanske inte sitter i lyan, vilket du hela tiden hävdat nu när jag gått tillbaka och läst om lite. Men det finns ju ytterligare en ond. Du har inte sagt att du inte är ond, du har sagt att du inte är ulv och inte sitter i lyan.

Baserat på vad q säger tror jag inte att hon är ulv, däremot ond utanför. Egentligen är det ju ulvarna vi behöver få ut för att goda ska vinna, men alla onda ut är ju bra idag när läget är 5-4 om jag räknar rätt.

Just nu har jag QL på min ulvradar. Hennes uttalanden om att man inte ska rösta på någon om man inte är 100% säker, att man sprider misstankar hej villt så fort man lyfter något som man tycker är misstänkt osv känns lite som en ulv som försvarar sig villt. Men, jag blev ju totallurad av fio så min ulvradar kanske är helkass?

Hemlig hade jag lite funderingar kring igår, jag måste gå tillbaka där och se hur jag tänkte.

Mirtai och Bsf var med och röstade ut fio igår, måste kika vidare lite på dem också.

Men fio betedde sig ju skitskumt både igår och i förrgår. Jag blev verkligen totallurad. Även min röst kommer hamna på q idag då jag känner mig rätt säker på att fio hade info där. Men jag ska försöka gå tillbaka och läsa lite om andra spelare också. Det finns ju fler onda att leta efter.

Men som sagt, jag tror att fio visste något om q och att jag missförstod hennes avsikter igår. Därför,

Klara röstar på qitis
Kan någon hjälpa mig med röstlistan? Jag sitter på telefonen och lyckas inte kopiera.

DL3 21.00
12:41 Blacksmithfarm röstar på qitis
14.40 Jfrelin röstar på qitis
14.49 QueenLilith röstar på qitis
14.50 Lobelia röstar på qitis
16.08 hemlig röstar på qitis
17.37 Klara röstar på qitis

Qitis 6

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 888
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar