Jag tycker det känns ulvigt. Efter igår så låg qitis och blacksmithfarm högt på min lista. Du har även legat högt innan, men jag försöker fokusera mer på dessa två just idag. Om BSF vore god så verkar det jätte skumt för mig att hon skulle vilja haka på så snabbt på röst av Fio. Jag och några andra vilje inte alls rösta på Fio av precis den anledningen, vilket visade sig stämma. Att vi hade rätt magkänsla.
Men hur kände du dig så bekväm med den rösten? Om du hade haft info som god så hade jag kunnat förstå det. Men nu med facit i hand så har du ju inte haft det och jag tror inte du är god. Du verkade ändå väldigt säker på din röst och du ändrade den inte heller. För mig så känns det som lyan ville ha ut fio (pippi) då snart som möjligt och båda du och qitis kände er väldigt bekväma i detta. Så hade gärna hört en motivering varför du skulle vara god för just nu är du och qitis dom som är högst på min lya lista.
Jag hakar på denna med. Jag väljer att lita på vår kära Pippi och tror att hon hade fått info om Qitis. Det känns alldeles för konstigt annars. Det känns som vi verkligen behöver få ut en ond idag. Qitis har verkligen försökt sitt bästa med att försvara sig får jag ändå ge henne. Nästan så hon kunna övertyga mig. Men jag måste ändå tro på att Fio hade fått den info gällande Qitis.
Queenlilith röster på Qitis
Jag har skumläst dagens lek och tyvärr fortsätter queenlilith att bete sig knepigt. Dels att hon verkar se sig själv som bättre för att hon inte röstade på fio (hon röstade på mig och jag hävdar givetvis att jag också är god), sedan verkar hon inte riktigt se att fio var jätteskum igår (men förklaringen var ju att fio försökte visa utan att vara för tydlig att hon frågat nåt som gjort qitis ond).
Sen är det nåt med det hon skriver om att "haka på" som får mig att nojja lite till. Eftersom qitis ändå kommer ryka, oavsett var jag lägger min röst, så tänker jag fortsätta på mitt spår med queenlilith. Antingen är hon ond eller så är hon en väldigt skum god.
Habina röstar på queenlilith
Lovar bot och bättring med teorierna imorgon, om jag överlever natten. Tycker iofs att det inte skrivits så mycket idag ifrån alla andra heller, så jag kanske inte är ensam om att ha dåligt samvete.