Varför var du tvungen att så bra dölja om du hittat dina kompisar?Deltagare kvar i leken.
1. qitis det är jag!
2. Blacksmithfarm teoriar på bra men samtidigt tycker jag inte att hennes tidiga röst på mig idag är till hennes fördel. Kan mycket väl vara ulv
3. Mirtai röstade på mig i dl 1 och på fio igår. Möjligen är hon ulv som visste att fio var god alternativt ond spion -tror inte lyan skulle försöka rädda en de tror är Dunderkarlsson fsktiskt
Kan mycket väl vara ulv
4. hemlig fastnade jag lite i räknedisskussion med i lekstarten och kändes lite bitig. Hon röstade på Habina i Dl1 och på mig igår. Om habina är ulv så kan den rösten vara en alibiröst. Är habina god så kan hemlig även då vara ulv
igår ville hon inte rösta på fio i drevet och det känns också lite ulvigt slutsats : kan mycket väl vara en ulv
5. Habina har precis som mig mycket inlägg och hennes ändring av röst i dl1 (till mig från Lobelia ) för att inte vilja åka ut kan vara en ulv som inte vill riskera att åka ut på lottning ?samt också på köpet kanske också se till att Lobelia (ifall det var en alibiröst och sedan när jag också röstade där så blev det lite jobbigt läge kanske ?) inte heller skulle riskera lottning. Inte omöjlig att de båda är i lyan ihop faktiskt även habina röstade en uddaröst igår på QueenLilith och ville inte följa drevet mot fio. Kan mycket väl vara ulv
7. QueenLilith röstade på LenaH i dl 1 och ville inte avgöra med att lägga en röst på någon av oss med flera röster. Röstade på habina igår Kan vara för att hon visste vart den dolda rösten låg tex ? Och tänker att habina kan vara i lyan med henne och deras lilla ordutbyte idag kan vara det berömda spelet för galleriet kanske. Möjligen är en av dem god men tror inte båda är det. Kan mycket väl vara ulv
10. Jfrelin röstade på cirkus i dl 1 och på Habina igår Om habina är god så kan mycket väl QL och Jfrelin vara i lyan. Tror inte alls tre är det men man ska väl aldrig säga aldrig… kan mycket väl vara ulv
11. Lobelia alltid svårplacerad. Men hade konstigt resonemang i DL 1 då hon kritiserade hemligs röst på habina men sedan ändå röstade där själv ? Har inte så mycket egna tankar utan mest svar på andras frågor. Igår röstade hon udda på Elo. Kanske visste hon att fio var antingen god /ond spion och ville inte vara med och rösta där ? Kan mycket väl vara ulv.
13. Klara återvändare som kom med en rejäl översyn igår röstade glatt en fjärderöst på fio igår och följer också glatt med i strömmen mot mig idag Röstade en singelröst på Hemlig i första DL. Möjlig alibiröst ? Alternativt om hemlig är god att hon även visste att hon troligen var god (eller ond spion ) kan mycket väl vara ulv
Ser ta mig fan bara ulvar överallt och så många kan de ju inte vara
Noterar att q nämner Habina i många inlägg. Jag tror inte Habina är ulv, hon vrider och vänder på för många stenar för det. Tror det är ytterligare ett sätt för q att så misstankar.